וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 1:3 לצ'לסי על ויטסה, דייגו קוסטה בישל פעמיים

החלוץ לא כבש אך סייע לסלאח (4) ומאטיץ' (74). פברגאס כבש הוסיף (24). 0:0 ליובנטוס עם צז'נה, אלגרי עדיין ללא ניצחון

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

צ'לסי רשמה הערב (רביעי) ניצחון רביעי במשחקי ההכנה לקראת העונה, אחרי שגברה 1:3 על ויטסה ארנהם בהולנד. ז'וזה מוריניו ביצע ארבעה שינויים בהרכב הבלוז בהשוואה לזה שצלע בדרך ל-1:2 על אולימפיה לובליאנה בתחילת השבוע, כשפתח עם פטר צ'ך, ברניסלאב איבנוביץ', פרננדו טורס ומרקו ואן חינקל, שהתקבל בתשואות על ידי הקהל הביתי בארנהם, קבוצתו לשעבר.

דייגו קוסטה אמנם לא מצא את הרשת הפעם, אך בישל ארבע דקות מהפתיחה למוחמד סלאח, שסיים מתפרצת בצורה מוצלחת. שחקן הרכש התורן שמצא את הרשת עבור ז'וזה מוריניו היה הפעם ססק פברגאס, שכבש בבעיטה חופשית מצוינת מ-20 מטר בדקה ה-24. דייגו קוסטה היה אחראי במידה רבה גם לשער השלישי של צ'לסי עם בישול נוסף, הפעם לנמניה מאטיץ' בדקה ה-76. לקראת סיום ויטסה הספיקה לצמק ל-3:1 עם שער של אורוש ג'ורג'ביץ' בנגיעה הראשונה שלו בכדור, שתי דקות לאחר שנכנס. דן מורי לא שותף. צ'לסי עדיין ללא הפסד במשחקי ההכנה, ועד לפתיחת העונה בפרמיירליג נותרו לה עוד שלושה משחקים.

יובנטוס סיימה ב-0:0 חלש עם צ'זנה ואחרי ההפסד לקבוצה מהליגה השישית באיטליה בשבוע שעבר, המאמן הנכנס מסימיליאנו אלגרי עדיין ללא ניצחון בקבוצתו החדשה. יובה פתחה בהרכב חזק עם אנדראה פירלו, ג'ורג'יו קייליני ופרננדו יורנטה, אך לא הצליחה לפרוץ את הרשת של היריבה מסרייה A.

משחקים נוספים:

הרטה ברלין - סביליה 2:0 (גז'גוז' קריחוביאק 52, חואן מוניוס 58)

שטורם גראץ - המבורג 2:0 (ארטיום רודבנס 41, אלכסנדר טודורובסקי עצמי 45)

בנפיקה - סיון 0:2 (פרנקו חרה 15, ז'ואאו טשיירה 50)

מאסימו אלגרי, מילאן. AP
עדיין מחפש ניצחון ראשון. אלגרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully