וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החותרים הישראלים יתאמנו בגרמניה עקב המצב הביטחוני

הוראות פיקוד העורף אוסרות על אולג גרונובסקי ודני פרידמן להתאמן בירקון לקראת אליפות העולם. איגוד החתירה העולמי: "מכירים במצב הקשה בארצכם"

החותרים אולג גרונובסקי (שמאל) דני פרידמן. סיימון קיי, איגוד החתירה,
יתאמנו בהמבורג. אולג גרונובסקי ודני פרידמן/סיימון קיי, איגוד החתירה

בזמן הלחימה בדרום נאלצו החותרים הבכירים בישראל, אולג גרונובסקי ודני פרידמן, למצוא חלופות לאימונים במרכז דניאל לחתירה בנחל הירקון, שלא מתאפשרים על פי הוראות פיקוד העורף. כעת, משלא נראית הפוגה באופק, יטוסו הספורטאים להמבורג שבגרמניה, ויחדשו את האימונים לקראת אליפות העולם שתתקיים בסוף חודש אוגוסט באמסטרדם.

במכתב שנשלח מאיגוד החתירה העולמי אל מאמנם של השניים, אקסל מולר, נכתב כי: "באופן חריג הועד המנהל החליט להרשות לשניים להתאמן במסלול התחרויות בהמבורג. אנו מכירים במצב הקשה בארצכם כעת, תוך המאמץ לאמן את הצוותים שלכם".

באליפות העולם לשנת 2013, דני פרידמן היה החותר הישראלי הראשון שרשם הישגים משמעותיים בתחום כאשר דורג במקום ה-9 בעולם. דני פרידמן: "מרכז דניאל לחתירה מספק לנו תשתית מאד מקצועית, אבל כרגע – בישורת האחרונה לקראת אליפות העולם - יש חשיבות אדירה לכמה שיותר זמן אימון על המים. לכן לא הייתה ברירה אלא לעבור להתאמן באירופה. לא קל לנסוע ולהשאיר את כולם מאחור במצב הזה, אבל אנחנו מקווים ונעשה כל שביכולתו להביא הישגים וכבוד למדינה בתחום שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • חתירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully