וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זלאטן צעק על צ'אבי ואינייסטה - אתם ליצנים"

דמיטרו צ'יגרינסקי, ששיחק בברצלונה ב-2010/1, נזכר בריב בין הכוכבים: "זלאטן התעצבן ושאל אותם 'לאן אתם מוסרים'? הוא לא פחד מאף אחד"

שחקן ברצלונה, צ'אבי, חוגג עם חברו, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
היו גם זמנים טובים. צ'אבי וזלאטן/רויטרס

השנה של דמיטרו צ'יגרינסקי בברצלונה לא הייתה מוצלחת בכלל. הבלם האוקראיני הגיע בקיץ 2009 לקבוצה הקטאלנית, שהייתה אז בשיאה עם המאמן פפ גווארדיולה, אבל מיעט לשחק ועזב אחרי שנה אחת בלבד. גווארדיולה רכש אותו תמורת כ-25 מיליון יורו מכר אותו בחזרה לשחטאר תמורת 15 מיליון יורו, במה שנחשב לאחת הרכישות הגרועות ביותר של גווארדיולה בתקופתו בבארסה, לאחר ששותף רק ל-14 משחקים בכל המסגרות.

למרות התקופה הקצרה והמאכזבת הזו, לצ'יגרינסקי נותרו לא מעט זכרונות מהשנה בקאמפ נואו ובראיון שהעניק במדינתו הוא התפנה לספר על כמה רגעים מעניינים מאוד. צ'יגרינסקי אמר תחילה שעל כל מה שקרה לו, הוא זוכר לטובה מאוד את הזמן שלו בברצלונה ואת ההזדמנות שקיבל מגווארדיולה לשחק לצד השחקנים הטובים בעולם.

לאחר מכן הוא אמר שהשחקן שהפתיע אותו לטובה יותר מכל אחד אחר בברצלונה היה דווקא זלאטן איבריהמוביץ', שממש כמוהו, גם עבורו הייתה זו העונה היחידה במדי הבלאוגראנה. צ'יגרינסקי אמר שמה שהוא אהב במיוחד אצל זלאטן היה האופי התחרותי והוסיף כי השבדי לא היה מוכן להפסיד אפילו במשחקונים באימונים והרגיש שכל התקופה שלו בברצלונה היא "זלאטן נגד העולם".

הבלם האוקראיני הוסיף וסיפר שזלאטן אמר לו: "כשאני הכי טוב באימונים, אני מגיע למשחקים ומרגיש שאני אלוהים" וגילה: "פעם אחת זלאטן התחיל לריב עם אינייסטה וצ'אבי וצעק עליהם 'אתם ליצנים. לאן אתם מוסרים את הכדור?'. הוא לא פחד מאף אחד בקבוצה ונכנס גם בפרות הכי קדושות בברצלונה. איברה הוא מדהים. ברור שהאופי שלו לפעמים יכול לגרום לו לבעיות עם המאמנים, אבל בתור שחקן וחבר לקבוצה הוא היה הטוב ביותר שפגשתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully