וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער ניצחה 81:82 את איסלנד ועלתה לרבע הגמר

הנבחרת השיגה ניצחון דרמטי לאחר הארכה ותשחק מול פינלנד וסלובניה בבית רבע הגמר של אליפות אירופה דרג ב'

רועי הובר שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
ההכרעה הושגה בהארכה. רועי הובר/ברני ארדוב

נבחרת הנוער עלתה היום (שני) לבית רבע הגמר באליפות אירופה דרג ב' והשאירה לעצמה סיכוי לעלות לדרג א'. הנבחרת ניצחה את איסלנד 81:82 אחרי הארכה ותשחק ברבע הגמר נגד פינלנד וסלובניה. היא חייבת לנצח את שתיהן כדי לעלות לחצי הגמר, ומשם אולי לדרג א'.

הנבחרת פתחה עם בלאט, דנינו, לאומי, ארצי ושוקרון. לאומי החל נהדר ועם תשע נקודות הוביל את הנבחרת ליתרון 7:11 ושש נקודות רצופות של רועי הובר שעלה מהספסל העלו את הנבחרת ל-14:22 בסיום הרבע הראשון. היתרון עלה ל-10 בתחילת הרבע השני וסורקין העלה ל-19:33, אבל האיסלנדים לא נשברו וחזרו ל-26:33 כדי להוריד את הנבחרת לפסק זמן ראשון ולמחצית הנבחרת ירדה ביתרון 30:38.

הנבחרת פתחה מצוין גם את הרבע השלישי וארצי העלה אותה ליתרון 30:45, אבל כאן הגיעה נפילה גדולה והאיסלנדים רצו 0:14 תוך פחות משלוש דקות כדי להוריד את ההפרש לנקודה אחת בלבד. לשם וסורקין עצרו את המפולת והנקודה הראשונה של בלאט העלתה את הנבחרת ל-48:54 ובסיום הרבע 52:58. הרבע האחרון נפתח בריצת 0:6 של האיסלנדים שהשוו מהר מאוד ל-58:58. דנינו בשלשה עצר את הריצה, אבל בדקה ה-34 האיסלנדים עלו ליתרון ראשון מאז דקות הפתיחה, 63:65. המשחק הפך שקול וקפטן הנבחרת אור לאומי החזיר את ישראל ליתרון 68:70. דקה לסיום דנינו העלה את הנבחרת ל-70:73,האיסלנדים צימקו בשתי נקודות עונשין ולאומי איבד כדור. האיסלנדים השוו ל-73:73, הובר החטיא זריקת ניצחון והמשחק הלך להארכה.

לאומי, סורקין ובלאט העלו את הנבחרת ליתרון חמש נקודות בפתיחת הארכה, אבל האיסלנדים החזירו ב-0:6 משלהם ועלו ליתרון. דנינו החטיא פעמיים מהקו וגם האיסלנדים והובר החזיר את היתרון לישראל 79:80. סורקין העלה את הנבחרת ל-79:82 עם שלוש שניות על השעון. הנבחרת ביצעה עבירה כדי לא לספוג שלשה והאיסלנדים צימקו ל-81:82 וזה הספיק לניצחון. הנבחרת עשתה זאת שוב בלי אחד מהגבוהים המרכזיים שלה, צאלי נומין שנפצע במשחק הראשון באליפות.

קלעו לנבחרת: אור לאומי 20, רועי הובר 16, דניאל דנינו 15 (9 ריבאונדים), רומן סורקין 14(11 ריבאונדים), נתנאל ארצי 10, סול לשם 5, תמיר בלאט 2 (7 אסיסטים).

המאמן אורן אהרוני סיכם: "מצד אחד, הובלנו בשלוש נקודות לקראת הסוף ונגררנו להארכה נגד קבוצה באמת טובה. מצד שני, הילדים מראים אופי ומשחקים יוצא מהכלל.עשינו דבר מצוין, אנחנו ברבע הגמר ואחרי חמישה משחקים יש לנו יום מנוחה. בחצי הראשון שיחקנו יוצא מהכלל, אבל בחצי השני היינו מותשים וזו הארכה שנייה ביומיים אבל יש לילדים האלו אופי ובגרות והביאו ניצחון בציפורניים. ראינו את סלובניה, זו קבוצה ברמה גבוהה וגם פינלנד כזו, אבל ננוח יום אחד ונכין את עצמנו כמו שצריך לרבע הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully