וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ספורטאים הם טרור, אין כבר מה להגיד"

28.7.2014 / 10:26

בני סכנין ואחי נצרת קיבלו תרומה על סך חצי מיליון דולר מאמיר קטאר והתפנו להדוף את הביקורת: "זה למטרות ספורט"

הנסיך תמים בין חמד אל-תאני, אמיר קטאר הנכנס. AP
הבטיח תרומה נוספת בהמשך. תמים חמד אל-ת'אני, אמיר קטאר/AP

חודש וחצי לאחר שחברי הנהלת בני סכנין נסעו לקטאר ונפגשו שם עם האמיר תמים חמד אל-ת'אני, שהבטיח להעביר כסף ולסייע למועדון, הדבר אכן קרה. הקבוצה שמייצגת את המגזר בליגת העל בכדורגל, זכתה לסיוע כספי בגובה חצי מיליון דולר, כאשר הקטארים הבטיחו להעביר לראשי המועדון סכום דומה גם בהמשך הדרך.

בתחילת יוני אנשי סכנין, יחד עם נציגים מאחי נצרת, נפגשו עם האמיר מקטאר ולפי גורמים בסכנין, גם הנהלת נצרת תקבל כעת סכום כספי מאותו אדם, במטרה לסייע גם לה.

הזרמת הכספים הזו נעשית בצל מבצע "צוק איתן" בו הועלו האשמות לפיהם המממנת העיקרית של חמאס בעזה, שמסייעת לארגון הטרור, היא קטאר. בסכנין דחו את הטענות נגד קבלת הכסף: "הרי יצאנו לפגישה עם אמיר קטאר הרבה לפני שבכלל החלה המתיחות בארץ", אמרו בקבוצה, "הכסף הזה הובטח לנו. אין שום קשר בין הדברים".

חבר הנהלת ודובר אחי נצרת הגיב: "עוד לא קיבלנו את הכסף בגלל משהו טכני, אבל נקבל אותו בקרוב. אני לא מבין מה הביקורות. אומרים בתקשורת שקטאר תומכת בטרור, אבל אם ספורטאים הם טרור, אז אין לי כבר מה להגיד. אנחנו אגודת ספורט והכסף מגיע אלינו ולא לשום דבר אחר שקשור בפוליטיקה, אז מה הבעיה בכלל? אנחנו זקוקים לכסף ומה זה משנה אם הוא מגיע אלינו מערבים או מיהודים? אם כבר רוצים לפשפש, אז חלק מהמועדונים קיבלו כספים והוחזקו על ידי כאלה שעסקו בסחר בנשק והנשק הזה לא פעם התגלגל למחתרות טרור שהרגו הרבה אנשים. קטאר היא מדינה שיש לה יחסים חסויים עם ישראל, אחרת לא היינו יכולים לנסוע לשם וכל העברת הכסף היא באופן חוקי מממשלת קטאר ומההתאחדות שלהם, כדי שיהודים וערבים יהנו מזה בתחום הספורט בלבד".

בסכנין ממשיכים לחפש חיזוק, כאשר המשא ומתן עם איגור יובאנוביץ' נמשך. בקבוצה גם ממתינים לראות האם איסמעיל ריאן ישוחרר ממכבי חיפה ובמידה שכן, ינסו לצרפו לקבוצה. בהנהלה הציעו לבאסם גנאים להיות מאמן במחלקת הנוער ומייעדים לו את התפקיד באחת מקבוצות הנערים או הילדים. גנאים טרם השיב ובקבוצה עדיין לא החליטו סופית מה תפקידו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully