וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בני סכנין טסה לגייס כסף מאמיר קטאר

10.6.2014 / 14:11

מצבו הפיננסי הקשה של המועדון גרם לו לחפש משקיעים במפרץ הפרסי. בלבול עדיין מועדף, גם שמו של אלי כהן עלה כאופציה

הנסיך תמים בין חמד אל-תאני, אמיר קטאר הנכנס. AP
יושיע את סכנין ואחי נצרת? תמים חמד אל-ת'אני/AP

חברי ההנהלת בני סכנין נסעו לקטאר ונפגשו שם עם האמיר תמים חמד אל-ת'אני. הצדדים שוחחו על אפשרות לגייס כספים לאחי נצרת ולסכנין וכן לאגפי התרבות בשתי העיריות. המצב הכלכלי הקשה של המועדון הביא את אנשי סכנין לנסות ולמצוא פתרונות, כשכעת, בשיתוף פעולה נדיר עם הנהלת אחי נצרת ועם שני ראשי העיריות מאזן גנאים ועלי סלאם, יצאו חברי ההנהלה מסכנין ומנצרת לנסות ולגייס משקיעים לשתי הקבוצות, שנחשבות לגדולות והמובילות בישראל. בהנהלת סכנין מקווים שיוכלו לגייס כספים שיאפשרו להתחיל ולתכנן את העונה הבאה ולבנות קבוצה טובה. לוואלה! ספורט נודע שהנסיעה הגיעה לאחר שגנאים וסלאם כבר שוחחו עם אנשי עסקים שם. כעת ינסו בהנהלות שתי הקבוצות לסגור את העניין פנים אל פנים.

במקביל בקרב השחקנים מחכים לתשובות בנוגע לעונה הבאה שכן סכנין היא הקבוצה היחידה שלא החלה בהכנות רשמיות לגבי העונה הבאה כששחקנים רבים מחכים לשמוע לגבי עתידם. "יש פה הרבה שרוצים לדעת מה קורה והם לא חתומים לעונה הבאה", אמר שחקן בקבוצה, שכבר חתום לעונה הבאה. "יש גם הרבה שלא יחכו, כליבאת כבר לא ימשיך, גם מוחמד גדיר כבר במו"מ עם קבוצות אחרות, נכון שעדיף להתחיל הכנות כשידוע מה המצב הכספי אבל החשש הוא שבסוף בגלל הפתיחה המאוחרת של ההכנות הקבוצה תהיה פחות טובה משמעותית מהעונה שעברה". ובינתיים, שחקני הקבוצה קיבלו בשעה טובה את משכורות חודש אפריל באיחור רב. כעת בסכנין יצטרכו לשלם את משכורות חודש מאי.

בסוגיית המאמן, מרקו בלבול נחשב עדיין למועמד המועדף אצל חברי ההנהלה הבכירים. במועדון חושבים גם על חלופות, כשמלבד גיא לוי וחיים שאבו שעלו כאפשרות, מרבית חברי ההנהלה שמעדיפים מאמן אחר רוצים לראות את אלי כהן, שאימן בהפועל עכו ובית"ר ירושלים כמאמן.

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה היחידה שלא החלה בהכנות רשמיות לגבי העונה הבאה. יו"ר סכנין אבו יונס/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully