וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "מכבי תל אביב המועדון שמנוהל הכי טוב בישראל"

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במאריבור (רביעי, 21:30, ספורט 5). עדן בן בסט הסביר מדוע חזר: "הרמה במכבי היא כמו בהרבה מקומות באירופה". איגייבור: "כל אחד חולם לשחק בליגת האלופות, זו אחת מהסיבות לכך שהגעתי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב מתכוננת למשחקה הראשון מבין שניים מול אלופת סלובניה, מאריבור, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. המפגש ייערך ביום רביעי, ב-21:30 בסלובניה (שידור ישיר בספורט 5), כאשר הגומלין יתקיים שוב בלרנקה, שם אירחו הצהובים גם את סנטה קולומה בסיבוב הקודם.

היום (שני), קיימה הקבוצה מסיבת העיתונאים לפני הטיסה למשחק, בהשתתפות שני שחקני הרכש הטריים, החלוץ עדן בן בסט והקשר נוסא איגייבור. השניים שחתמו בקבוצה בשבוע שעבר וכבר הספיקו להתאמן עם האלופה, עשויים להיות בסגל כבר במשחק הקרוב.

עדן בן בסט, מכבי תל אביב. קובי אליהו
החליט שזה הזמן הנכון לחזור. בן בסט/קובי אליהו

בן בסט אמר: "אני מאוד שמח להיות פה שוב פעם. ההחלטה שלי הייתה מקצועית והכי חשוב שהחלטתי להצטרף למשפחת מכבי תל אביב. עכשיו חובת ההוכחה עלי. הרמה במכבי תל אביב מאוד גבוהה ומשתווה להרבה מקומות באירופה".

החלוץ שחזר לישראל אחרי שלוש שנים בצרפת, הוסיף: "זה מועדון שנמצא בתהליך של בנייה והרגשתי שאני רוצה להיות חלק מזה. זה המועדון שמנוהל הכי טוב במדינה. החלטתי שזה הזמן מבחינתי לחזור ולהתקדם עם הקבוצה. היו לי אפשרויות אחרות בצרפת, אבל החלטתי שמכבי זה המקום הכי טוב בשבילי בנקודת הזמן הזו".

בן בסט דיבר על התחושות של להיות ישראלי בצרפת, שהוצפה לאחרונה בהפגנות אנטי-ישראליות: "איפשהו הביטחון שלך מתערער וזה לא נעים. זו לא הסיבה בגללה חזרתי. אני מדבר על להיות ישראלי - אדם מוכר - בסביבה כזו. בעבר הכול היה בסדר, אבל בגלל הסיטואציה יש הפגנות, דברים התחממו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נוסא איגייבור, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"גזענות? יש בכל מקום". נוסא/קובי אליהו

איגייבור אמר: "קיבלתי החלטה מקצועית לחזור. לפעמים קצת מפחיד להיות פה, אבל זה בסדר. אנשים אמרו לי 'אל תלך לשם, מסוכן שם', אבל אני מכיר את ישראל ויודע שהכול בסדר".

הניגרי הוסיף: "הזמן שלי בבטיס היה טוב, למרות שבחלק מהזמן הייתי פצוע. נהניתי שם. גזענות? יש בכל מקום, לא רק שם. גם בישראל, גם באיטליה... שאלו אותי למה אני חוזר לישראל, הולך אחורה, אבל למכבי תל אביב יש איכויות. גם צריך לזכור שבחלק מהעונה שעברה הייתי פצוע ושהייתי צריך מקום ממנו אני יכול לעלות בחזרה למעלה. אני אוהב את ישראל עוד מהתקופה שלי בהפועל, אוהב את העיר תל אביב, ולכן החלטתי לחזור".

איגייבור ששיחק בהפועל תל אביב בעונת 2011-12, אמר: "עקבתי אחרי הפועל תל אביב, אבל כשמכבי רצתה אותי הייתי חייב להיות מרוכז רק בזה, ורק בקבלת החלטה מקצועית. כל אחד חולם לשחק בליגת האלופות וזו אחת מהסיבות שהגעתי".

נוסא איגייבור, קרלוס גרסיה שחקני מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
כבר נחתו בסלובניה. נוסא איגייבור עם קרלוס גרסיה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully