וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אלי שגב בוחן הכנסת שותף נוסף

הקבוצה בערפל כלכלי, הבעלים יביא שותף במקום יוסי מאור? השחקנים התבקשו לקצץ: "בסוף נגיע למצב של קבוצות אחרות"

בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
לאן הולכת מכבי נתניה? שגב/ניב אהרונסון

העולה החדשה מכבי נתניה נמצאת בערפל כלכלי כבד לקראת העונה שבפתח ונראה שאם לא יהיו התפתחויות בתקופה הקרובה, הקבוצה תתקשה מאוד להעמיד את התקציב אותו תכננה. לוואלה! ספורט נודע כי הבעלים של מכבי נתניה אלי שגב בוחן אפשרות של הכנסת שותף נוסף להנהלת המועדון, ככל הנראה על חשבונו של יוסי מאור, שכבר תקופה ארוכה לא מעורב בענייני היומיום של הקבוצה.

מאור מחזיק בכ-25 אחוזים ממניות המועדון וייתכן כי שגב מנסה להביא למהלך של הכנסת שותף שיזרים כסף למועדון או לפחות יממן את החזקתם ומשכורתם של כמה שחקנים על חשבונו של מאור. בשיחה עם וואלה! ספורט, מאור טען כי הוא לא יודע על מהלך שכזה ואיתו אף אחד לא דיבר בעניין: "אתם צריכים לשאול את אלי, אני לא יודע על כזה דבר", הסכים לומר מאור.

לפי הערכות של גורמים במועדון יכול להיות שמאור יבקש סכום מסוים על חלקו במועדון. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, לשגב ושמעון גונן יש את האפשרות לקנות את חלקו של מאור במועדון על פי החוזה ביניהם וייתכן שכעת, כניסה של אדם שלישי תאפשר זאת.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה מול קאסיו פרננדס. ברני ארדוב
יעזוב לקייבו? קאיודה/ברני ארדוב

עוד לפני הכנסת שותף, אם צעד כזה אכן יקרה, כינס שגב את השחקנים במהלך מחנה האימון וביקש מהם לקצץ כ-15 אחוזים ממשכורתם. הבעלים הסביר לשחקנים את המצב הכלכלי הלא פשוט וביקש מהם לבוא לקראת המועדון. אחד השחקנים הגיב: "העניין הוא לא הקיצוץ בשכר. העניין הוא שהבקשה הזו מעלה את הסוגייה האם בכלל יש כסף במועדון. יש להרבה מאיתנו חשש שגם אם נקצץ, במהלך העונה ניקלע למצב שקרה בקבוצות אחרות, בו המשכורות מתעכבות ולא מגיעות בזמן". שחקן אחר הוסיף: "נגיע לארץ ונראה מה מחליטים. כרגע הכול בערפל". גם אנשי הצוות המקצועי התבקשו לקצץ.

גורם המקורב לבעלים שגב אמר: "אלי נתן הרבה למועדון. הוא בעצם הציל אותו מקריסה בעונה שעברה, אבל כשהגיע, הוא היה בטוח שיוסי יכניס כסף ושיהיו עוד אנשים שיתמכו ולא הבין את הסכום המטורף שהוא יצטרך להשקיע מכיסו. אם ייכנס שותף שלישי, שיממן חלק מהשחקנים או יזרים כסף ישירות לקופת המועדון, זה יקל על כולם את העסק".

סוגיה נוספת שנתניה עלולה להתמודד איתה היא לארי קאיודה. לפי דיווחים באתר האיטלקי "ספורט איטליה", בקייבו שוב מעוניינים בשחקן ועוקבים אחר ההתפתחויות בנתניה ובודקים האם עסקת קאיודה נסגרה סופית.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully