וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "כנראה ששחקנים יהודים לא רוצים להגיע לכאן"

27.7.2014 / 13:49

אלירן דנין, היהודי היחיד בסגל, ביקש לעזוב מסיבות אישיות, בקבוצה מודאגים: "המרקם חשוב". איסמעיל ריאן מועמד להצטרף

אלירן דנין ביקש היום (ראשון) מהנהלת בני סכנין להשתחרר מהקבוצה. בהנהלה קיבלו את בקשתו של דנין, שסיכם בקבוצה והיה מיועד לשמש כמגן השמאלי הפותח שלה העונה, ושיחררו אותו מהמועדון. "ביקשתי לעזוב בגלל סיבות אישיות, ובגלל שלא הרגשתי שאני משתלב", אמר דנין לוואלה! ספורט. "יש לי רק מילים טובות להגיד על המקום". בשלב זה למגן אין הצעות אחרות והוא יחפש כעת קבוצה שתקלוט אותו.

בסכנין נותרים כעת ללא אף שחקן יהודי בסגל, דבר שמעלה תהיות אצל ראשי המועדון. "תשאלו את גיא לוי כמה ביקשנו למצוא שחקן יהודי שיהיה בקבוצה", אמר גורם בכיר במועדון. "רצינו את תמיר כהן, רצינו את אלירן דנין, את חיים מגרלשווילי ושחקנים יהודים אחרים, אבל כנראה ששחקנים יהודים לא רוצים להגיע לכאן. לא יודע מה להגיד, אולי זה המצב, אולי זה צירוף מקרים. אבל זה משהו שאנחנו בהנהלה לא רוצים שיקרה כי המרקם הזה של זרים, יהודים וערבים חשוב לנו מאוד".

אלירן דנין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"יש לי רק מילים טובות להגיד על המקום". אלירן דנין/ברני ארדוב

בקבוצה ממשיכים כעת בניסיונות חיזוק, כאשר נרשמה התקדמות מסויימת עם המגן הקרואטי איגור יובאנוביץ' והוא עשוי להגיע על חשבונו של דנין, כאשר אופציית מגרלשווילי עשויה לשוב ולעלות על הפרק, כמו גם אורי שטרית שהוזכר כמועמד במקרה ויואבנוביץ' לא יגיע, כשאז בסכנין יחפשו שחקן זר לחלק ההתקפי.

מי שעוד עלה על הפרק ביממה האחרונה הוא איסמעיל ריאן, שעשוי להשתחרר ממכבי חיפה. בקבוצה רוצים מאוד את ריאן ומאמינים שהוא יכול לשדרג את החלק הקדמי, כשבמקביל ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחות בגזרת מוחמד כליבאת. "נרצה כל שחקן איכותי שיוכל לעזור בחלק ההתקפי", אמר גורם אחר בקבוצה. "כמובן שנשמח לקלוט גם את מוחמד כליבאת אם הוא ישוחרר ממכבי חיפה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully