וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס השתולל בקפריסין: "חארות, מועדון של קוקסינלים"

שוער הפועל תל אביב התפרע לאחר המשחק מול אסטנה ועל פי טענת אנשים שהיו עדים למקרה, סינן לעבר איל ברקוביץ’: ”אתה שקרן”. תגובת המועדון: ”השחקן עבר עבירת משמעת ויעמוד לדין”. כ-100 אוהדים חיכו לגילי ורמוט בנתב"ג וערכו לו מפגן תמיכה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הבלגן בהפועל תל אביב מסרב להסתיים וכנראה נמצא רק בתחילתו. מתברר כי בין דני עמוס, שוערה של הקבוצה למנהל המקצועי איל ברקוביץ', היה פיצוץ של ממש ביום חמישי לאחר המשחק במוקדמות בליגה האירופית מול אסטנה, כשהשניים צעקו אחד על השני והחליפו דברים קשים ביניהם. כך לפי טענת אנשים שהיו עדים למקרה.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. קובי אליהו
תקרית חמורה בקפריסין. דני עמוס/קובי אליהו

מתברר שברקוביץ' ניסה לברר מדוע עמוס לא הסכים להתאמן תחת מאמן השוערים יום טוב טליאס. שחקנים בקבוצה סיפרו כי מהצעקות שנשמעו מחדר האוכל, ששם התקיימה השיחה בין השניים, בעיקר שמעו את השוער צועק על ברקוביץ': "אתה שקרן, אתה שקרן, אתה שקרן". לאחר מכן עמוס, על פי הטענות, העיף כיסא וצעק: "חבורה של חארות, מועדון של קוקסינלים", כשהוא מסנן קללות לעבר הצוות המקצועי, כולל את המאמן אסי דומב, יום טוב טליאס וברקוביץ' עצמו.

בשל כך הוחלט ככל הנראה להשעות את עמוס, שנשלח הביתה לפני יתר השחקנים ויעמוד בפני ועדת משמעת פנימית שבה הוא עשוי לספוג קנס גבוה מאוד.

אחד השחקנים אמר היום על התקרית: "זה בושה למועדון. דברים כאלו לא צריכים להיות בהפועל תל אביב. לא ברור מי צודק פה אבל לא יכול להיות שדברים כאלו קורים". המועדון הגיב לדברים: "השחקן עבר עבירת משמעת ובגינה יעמוד בפני ועדת משמעת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חמק מההמון שחיכה לו. גילי ורמוט בנתב"ג/קובי אליהו

מאוחר יותר הלילה (בין שבת לראשון) נחתו יתר שחקני הפועל תל אביב בנתב"ג, כאשר כ-100 אוהדים של הקבוצה הגיעו כדי לקבל את גילי ורמוט הכוכב שצפוי לעזוב בעקבות המצב הכלכלי הקשה אליו נקלע המועדון. האוהדים תכננו לערוך מפגן תמיכה לכוכב, שרו שירי עידוד וצעקו "גילי לא יעזוב את הפועל", אבל מספר שוטרים חצצו בין הצדדים ומנעו מגע בין האוהדים לשחקו, שמיהר לעזוב את השדה.

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
האוהדים פספסו אותו. ורמוט הלילה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully