וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדל יגיע להיבחן ויוחתם אם ירשים

השוער הקמרוני, ששיחק בעבר בשורות האדומים, יגיע לישראל כדי לנסות להרשים את ברקוביץ' ולתפוס את מקומו של דני עמוס

צילום ועריכה: קובי אליהו

השוער הקמרוני/ארמני אפולה אדל, ששיחק לפני שנתיים בהפועל תל אביב, עשוי לשוב לשורות האדומים. אדל, בתיווכו של מאמן השוערים יום טוב טליאס, יגיע לישראל השבוע ויצטרף לאימוני הקבוצה. אם ירשים וימצא בכושר טוב הוא צפוי לחתום בקבוצה ולהיות השוער הראשון של הפועל תל אביב העונה, במקום דני עמוס שאמור להיות משוחרר ממנה.

אדל לא שיחק כלל בעונה שעברה ולכן בקבוצה מצפים לראות באיזה כושר הוא נמצא. אדל בן ה-28 הגיע להפועל תל אביב ב-2011 מפריס סן ז'רמן, וזכה עמה ב-2012 בגביע המדינה תחת המאמן ניצן שירזי. אדל רשם במדי פ.ס.ז' 47 הופעות וזכה איתה בגביע הצרפתי. פני ששיחק בפ.ס.ז' אדל שיחק בליגה הארמנית בשורות פיוניק ירבאן וכן בראפיד בוקרשט הרומנית. יש לו שש הופעות בשער נבחרת ארמניה.

עמוס, שהושעה מהקבוצה לאחר שהסתכסך עם טליאס, נתן לקבוצה אולטימטום בשבוע החולף שאם מאמן השוערים לא יעזוב, הוא מעוניין להשתחרר מהמועדון. לאחר דברים אלה, החליט המנהל המקצועי איל ברקוביץ' להשעות את עמוס מהקבוצה ואף לשחררו. כרגע מכבי פתח תקוה מעוניינת לצרף את עמוס לשורותיה, ואם אכן השוער יחתום שם יתפנה כסף להפועל תל אביב כדי להחתים שוער במקומו, כשאדל הוא המיועד.

שוער הפועל תל אביב אפולה אדל. קובי אליהו
יחזור לשער האדומים? אדל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully