וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תארח גם את מאריבור בלרנקה

הצהובים הודיעו לאופ"א כי החליטו לארח את הסלובנים באצטדיון אנטוניס פאפאדופולוס. אנגלידיס נפרד: "אשאר אוהד"

ג'ק אנגלידיס יו"ר מכבי תל אביב נפרד מהשחקנים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"הייתה לי הזכות לעבוד כאן". אנגלידיס וקרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב קיימה היום (שבת) אימון נוסף, כחלק מההכנות לקראת משחק החוץ מול מאריבור הסלובנית, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי לליגת האלופות, שיערך ביום רביעי הקרוב.

על פי התכנון, הצהובים ימריאו לסלובניה ביום שני, יקיימו אימון מסכם ביום שלישי באצטדיון בו ייערך המשחק וברביעי כאמור יתקיים המשחק עצמו. עוד נודע, כי משחק הגומלין מול הסלובנים ייערך ב-5 באוגוסט, באצטדיון אנטוניס פאפאדופולוס בלרנקה קפריסין, זאת בשל אילוצי המצב הביטחוני השורר בישראל בימים אלו. זהו אותו איצטדיון בו אירחה הקבוצה את סנטה קולומה, וכבר בשבוע שעבר שוריינו מקומות במלון בלרנקה, כאשר היה ברור שאי אפשר יהיה לשחק בבלומפילד.

לאימון היום הגיע ג'ק אנגלידיס, נציג הבעלים של מכבי תל אביב, שהודיע השבוע על עזיבתו ומינויו לתפקיד נשיא פאוק סלוניקי. זאת על מנת להיפרד מהשחקנים ומהצוות המקצועי.

אנגלידיס אמר לשחקנים והצוות המקצועי: "הייתה לי הזכות לעבוד כאן ולהכיר את כולכם. יש לכם צוות נהדר ובעלים מדהים שדואג לכם כל הזמן. אני אוהד מכבי תל אביב ואשאר כזה לתמיד. אני מאחל לכם את מירב ההצלחה ואני באמת מקווה לראות אתכם מעפילים לשלב הבתים של ליגת האלופות כי אני באמת מאמין שאתם מסוגלים לכך".

לאחר הדברים של אנגלידיס, הפתיע המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף כשהעניק לאנגלידיס חולצה חתומה על ידי כל הצוות והשחקנים. בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בהכנות למפגש מול מאריבור כשבקבוצה היו מרוצים מאוד מהעובדה שהצליחו לרשום באופ"א את עדן בן בסט ונוסא אייגיבור למפגש הכפול והם יוכלו להיכלל בסגל למשחקים.

ההפתעה של ברק בכר לשחקני קרית שמונה

עדן בן בסט חלוץ מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
כבר צהוב. בן בסט/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully