וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: אייל שולמן חתם לעונה אחת

הגארד, שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ישלים את הסגל הישראלי של העולה החדשה לליגת העל

שחקן ברק נתניה אייל שולמן מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. מגד גוזני
היה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל אך העדיף לשחק אצל רועי חגאי. שולמן/מגד גוזני

עירוני נהריה, העולה החדשה לליגת העל, החתימה היום (שבת) את הגארד אייל שולמן, שעל המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הגארד היה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל החל מתחילת הקיץ, ביניהן הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון, אך העדיף לחזור לשתף פעולה עם המאמן רועי חגאי.

שולמן (27, 1.92) הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל גבעתיים שפרץ לתודעה אחרי שהצטיין בעליית הליגה של יקנעם/מגידו, שלבסוף לא מומשה. הוא חתם לפני ארבע עונות במכבי ראשון לציון רשם עונת בכורה אובה, ובעונה השנייה נדחק לספסל כשלקראת סוף העונה הוא זוכה לדקות משחק ואף הצטיין עם 22 נקודות בניצחון בירושלים. בעונת 2012/13 חתם בברק נתניה שיחק שנתיים בקבוצה ורשם בעונה האחרונה 5.4 נקודות ו-2.9 אסיסטחם בממוצע.

לידיעה הראשונית על המגעים בין שולמן לנהריה

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי. ברני ארדוב
חיזוק ישראלי לקבוצה. חגאי/ברני ארדוב

בנהריה, שחזרה העונה לליגת העל אחרי ארבע עונות, ממשיכים שלושה שחקנים מהעונה שעברה - הפורוורדים ערן אסנטי ואופיר הובר והגארד האמריקאי נייט מילר. הקבוצה צירפה את הסנטר רוברט רות'בארט והגארד המתאזרח סיימון פארין ואת הזרים ג'יי אר גידנס וג'וליאן מבונגה, ועושה מאמצים על מנת לצרף זר רביעי בעמדות הפנים.

אחת הסוגיות שנותרה פתוחה היא עתידו של ליאור שגב שקיבל הודעה מנהריה שהוא רשאי למצוא קבוצה. שגב מבוקש במכבי חיפה, ממנה הגיע לנהריה, אך בינתיים לא עבר לקבוצה הירוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully