וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומרי כספי יחתום בסקרמנטו קינגס"

בתקשורת האמריקאית מדווחים שהפורוורד הישראלי, שכבר הביע את רצונו לחזור לקינגס, סיכם לעונה אחת על חוזה מינימום

עומרי כספי, יוסטון רוקטס, מול פאו גאסול, לוס אנג'לס לייקרס. AP
בדרך חזרה לסקרמנטו. כספי/AP

עומרי כספי בדך חזרה לסקרמנטו קינגס. התקשורת בארצות הברית מדווחת הלילה (בין שישי לשבת) שהישראלי הראשון ב-NBA צפוי לחזור לקבוצה בה החל את הקריירה שלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם, וסוכנו סיכם עם הקינגס לעונה אחת על חוזה מינימום. כתב ה-NBA הבכיר של רשת ESPN מארק סטיין צייץ: "מקורות בליגה דיווחו שעומרי כספי סגר לעונה אחת בסקרמנטו על חוזה מינימום".

לפי ESPN, סקרמנטו טענה שהיא רוצה את כספי מיד לאחר ששוחרר מניו אורלינס, ובעקבות כך נאלצה לספוג את חוזהו ביוסטון, שעמד על 1.06 מיליון דולר. ברגע שהקינגס יחתימו את כספי, יהיו להם בסגל 14 שחקנים תחת חוזה.

המועמדים לטריידים שישנו את פני ה-NBA

הלייקרס הציעו לביירון סקוט את משרת המאמן

וויגינס חתם בקליבלנד, לא יעבור בחודש הקרוב

עמרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול שאנון בראון שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
נבחר בדראפט 2009 על ידי סקרמנטו קינגס ורשם בעונת הרוקי את הממוצעים הטובים בקריירה/רויטרס

דרכו של כספי חזרה לקינגס נסללה כאשר ניו אורלינס הודיעה על שחרורו מהקבוצה ביום חמישי. השחרור אפשר לו לחפש קבוצה אחרת ב-NBA, כשסקרמנטו קינגס, בה החל את הקריירה בליגת הכדורסל הטובה בעולם, הוזכרה כמועמדת אפשרית. כספי, שנמצא כעת עם נבחרת ישראל בטורניר הכנה ברוסיה, עבר מיוסטון לפליקנס יחד עם עומר אשיק. לכספי היה סעיף בחוזה שמאפשר לקבוצה שלו לשחרר אותו עד ה-5 באוגוסט. השנה האחרונה בחוזה שלו לא מובטחת ורק הודעה שהפליקנס מממשים את המשך החוזה הייתה מבטיחה את המשך דרכו בקבוצה, אולם כשההודעה בוששה לבוא היה אפשר להבין שהצדדים לא ימשיכו בהתקשרות. כספי עצמו התבטא בנושא ואמר כי הוא מעדיף לשחק במועדון שייתן לו דקות משחק ובמה להציג את יכולותיו. אם כספי היה נשאר בחזקת הפליקנס עד ה-1 באוגוסט אז החוזה שלו היה מתממש, אולם עתה הפליקנס הודיעו שהוא משוחרר.

שחרורו מהפליקנס פותח בפניו אופציות רבות משום שעתה כספי יוכל לעבור לכל קבוצה שתציע לו חוזה בגובה חוזהו הקודם. ביוסטון הוא היה חתום על חוזה מינימום לשחקן במעמדו והשתכר 1.06 מיליון דולר בעונה, וכספי יכול לעניין לא מעט קבוצות שישמחו לעבות את הספסל בפורוורד, שמתאים למשחק ריצה וקולע מבחוץ.

כספי בן ה-26 שיחק בעונה שעברה 71 משחקים במדי הרוקטס ורשם בממוצע 6.9 נקודות. הוא נבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2009 על ידי סקרמנטו קינגס ורשם בעונת הרוקי את הממוצעים הטובים בקריירה עד כה - 10.3 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק. בשנותיו ב-NBA מחזיק כספי בממוצע של 35.2 אחוז מעבר לקשת. לכספי יש ברזומה 327 משחקים ב-NBA, מתוכם פתח ב-96. בחמש שנותיו בליגה שיחק בסקרמנטו, קליבלנד ויוסטון. כספי מחזיק בממוצעי קריירה של 7.7 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים ב-20.7 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully