וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.7

ברצלונה לוחצת על מרקיניוס, המעבר של די מריה לפ.ס.ז' בלתי נמנע, גווארדיולה רוצה את ואלדס, גריזמן קרוב לאתלטיקו. מנצ'סטר יונייטד מכרה את בבה, ליברפול רודפת אחרי וידאל ושאקירי. כל ההחתמות והשמועות

ארתורו וידאל יובנטוס חוגג שער. AP
ליברפול לא מוותרת עליו כל כך מהר. וידאל/AP

העברות

* רוברטו פריירה, הקשר הימני הארגנטינאי של אודינזה, עבר בהשאלה ליובנטוס תמורת 1.5 מיליון יורו. אלופת איטליה תוכל לרכוש את כרטיסו של השחקן בן ה-23 בסיום העונה תמורת 14 מיליון יורו.

* עקב חוסר הוודאות לגבי יכולתה של לאנס לשחק בליגה הבכירה בצרפת, השוער בן ה-21 אלפונס אראולה, שאמור היה להמשיך אצל העולה החדשה, הושאל בסופו של דבר מפ.ס.ז' לבאסטיה.

* החלוץ האנגלי פרייזר קמפבל חתם לשלוש שנים בקריסטל פאלאס.

* בבה, שהגיע בקול תרועה רמה למנצ'סטר יונייטד, נמכר לבנפיקה תמורת 3 מיליון יורו.

* סנדרלנד החתימה את מגנה ההולנדי של צ'לסי פטריק ואן אנהולט.

העברות בעולם - 25.7: ריאל רוצה את לוקאקו, מילאן מוכנה למכור את באלוטלי

שמועות

* לברצלונה נותרו עוד 50 מיליון יורו להשקעה בקיץ, ועל פי דיווחים בקטלוניה לואיס אנריקה עדיין מעוניין במרקיניוס, למרות צירופו של ז'רמי מתיו. גם חואן קואדרדו, הקיצוני הקולומביאני של פיורנטינה, נמצא על הכוונת, אבל הפייבוריט כרגע מבחינת רכש הוא הבלם הברזילאי, עמו כבר יש סיכום עקרוני. כעת מנסה ברצלונה לשכנע את פ.ס.ז' למכור.

* על פי ה"אס" הספרדי אתלטיקו מדריד צפויה להודיע ביום שני על החתמתו של אנטואן גריזמן, חלוצה המצוין של ריאל סוסיאדד ונבחרת צרפת, תמורת 30 מיליון יורו.

* האם פפ גווארדיולה ידהים את כולם ויביא את ויקטור ואלדס לבאיירן מינכן? על פי אתר "ספורט" הקטלאני, המאמן רוצה לייצר תחרות למנואל נוייר ועשוי לפנות לשוער שסיים חוזהו בברצלונה ומתאמן כרגע לבד כדי להתאושש מהפציעה. כזכור, לוואלדס היה חוזה ראשוני במונאקו, אך זו ויתרה עליו לאחר שנכשל בבדיקות הרפואיות. לידיעה המלאה

* "מארקה" מדווח שמכירתו של אנחל די מריה לפריס סן ז'רמן בלתי נמנעת. הקשר הארגנטינאי צפוי לחתום בימים הקרובים לחמש שנים בשורות האלופה הצרפתית, שתרכוש אותו ב-65 מיליון יורו רק אם תצליח למכור את אסקיאל לאבצי ו/או חאבייר פסטורה, שכן מוטלים עליה הגבלים פיננסיים על ידי הליג 1. במקרה אחר, עשויה ריאל להשאיל את די מריה לפ.ס.ז' וזו תרכוש את כרטיסו רק בקיץ הבא.

* על פי ה'מטרו' האנגלי, מנצ'סטר יונייטד פצחה בשיחות עם אתלטיקו מדריד בנוגע לארדה טוראן, שמבוקש גם על ידי מונאקו.

* אף שטען שהוא מתכוון להישאר בבאיירן מינכן, ג'רדאן שאקירי ממשיך להיות מבוקש על ידי ליברפול.

* לאחר שמנצ'סטר יונייטד ככל הנראה יצאה מהתמונה, ליברפול נחושה לרכוש את ארתורו וידאל תמורת כ-42.5 מיליון ליש"ט מיובנטוס.

* ועוד קצת ליברפול: בלם סאות'המפטון דיאן לוברן צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במרסיסייד ב-24 השעות הקרובות, כך על פי ה-BBC.

* "אס" הספרדי מדווח שריאל מדריד עדיין לא הרימה ידיים וחושקת בחלוץ מונאקו רדאמל פלקאו. לפי העיתון, הבלאנקוס מגבשים עסקה בה ינחיתו את חברו של חאמס לנבחרת קולומביה בהשאלה ואחרי עונה יוכלו לרכוש אותו עבור 33 מיליון יורו.

* ב'לקיפ' טוענים שקווינס פארק ריינג'רס הצטרפה למירוץ אחר קשר מארסיי מתיו ולבואנה, לאחר שדחה את הצעת דינמו מוסקבה.

אנחל די מריה ריאל מדריד חוגג. AP
יעבור לפריס? די מריה/AP

* ב-BBC מדווחים של ארסנל במגעים עם סאות'המפטון על העברת הקשר האחורי הצרפתי מורגן שניידרלין.

* "אל מונדו דפורטיבו" הספרדי מדווח שברצלונה תילחם במנצ'סטר יונייטד וארסנל על בלם התותחנים הבלגי תומאס ורמאלן.

* מיגל ולוסו הפורטוגלי רוצה לעזוב את דינמו קייב ובאיטליה מדווחים שפיורנטינה מעוניינת בקשר.

* לפי "גארדיאן" הבריטי, אברטון מצפה להשלים בימים הקרובים את העברתו של חלוץ צ'לסי רומלו לוקאקו לשורותיה עבור 18 מיליון ליש"ט.

* באיטליה מדווחים שאינטר הציעה למנצ'סטר יונייטד את פרדי גוארין בתמורה לחאבייר הרננדס. השדים האדומים דורשים לפחות 15 מיליון יורו על צ'יצ'ריטו, והנראזורי סבורים שהקשר הקולומביאני שווה את הסכום הזה ומציעים עסקת חליפין.

* "טוטוספורט" האיטלקי מדווח שאנטוניו קונטה, שהתפטר מיובנטוס, דחה את ההצעה לשמש מאמן נבחרת איטליה במקומו של צ'זארה פראנדלי. בעקבות כך, מדווח העיתון האיטלקי, רוברטו מאנצ'יני הוא המועמד המוביל לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully