וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "כנראה גמרנו את המזל בהעפלה בשוויץ"

מאמן נבחרת הנוער היה מאוכזב לאחר ההפסד להונגריה: "ההבדל היה בניצול המצבים, היה לנו משחק טוב מאוד". מיכאל אוחנה: "מקווים להביא הישגים בעתיד"

אלי אוחנה מאמן נבחרת הנוער של ישראל (שמאל). אתר ההתאחדות, אתר רשמי
יוצא ברגשות מעורבים. אוחנה/אתר רשמי, אתר ההתאחדות

שער אחד הפריד בין נבחרת הנוער של ישראל להשתתפות במונדיאליטו בניו זילנד בשנה הבאה, אבל ההפסד 2:1 להונגריה באליפות אירופה חתם קמפיין של 0 נקודות ושלח אותה הביתה. המאמן אלי אוחנה יצא ברגשות מעורבים: ?תחושה של גאווה עם אכזבה. אחרי שעלינו בשוויץ אמרתי שצריך גם קצת מזל כדי לעשות את ההבדל, וכנראה גמרנו את המזל שלנו שם. היום היה לנו משחק טוב מאוד, אבל ההבדל בין שתי הנבחרות היה בניצול המצבים. הם ניצלו את המצבים שלהם טוב יותר. מי שזוכר את ריצ'רד נילסן, הוא היה אומר מיד אחרי שמבקיעים גול לחזור מהר והוא כנראה ידע מה הוא אומר. אני לא יודע איך הכדורים שלנו לא נכנסו?.

אוחנה הוסיף: ?בסופו של דבר, עשינו דרך יוצאת מן הכלל דרך של שנה וחצי עם הנבחרת הזו, החוויה שעברנו פה היא חוויה שלא תישכח לשחקנים הנפלאים האלה. כמובן, אם היינו מעפילים למונדיאל זה היה עוד שיא, אבל הם הגיעו למקסימום שלהם. כשאני רואה אחרי המשחק את השחקנים יושבים על הדשא ובוכים זה נוגע ללב. מה שאפיין אותנו לאורך כל הדרך זה התלכיד שלנו. היום שיחקנו טוב ויפה ומאורגן ומתוכנן. מיכאל אוחנה שיחק טוב בהרבה מאוד דקות והקשה עליהם בהרבה מאוד מהלכים, השופט גם קצת עזר להם בפאולים הקטנים. בסופו של דבר, הם ניצלו את המצבים ואנחנו לא. הגענו לארבעה-חמישה מצבים יותר מהם ולא הצלחנו. כל השחקנים שלי הם ילדים טובים מקצוענים שהתאמנו מצוין ועשו הכנה נהדרת, זה לא פשוט בגיל הזה להיות סגורים כמעט שבועיים במלון עם אותה שגרה, והם עשו את זה יפה מאוד. אי אפשר לבוא בטענות?.

מיכאל אוחנה סיכם: ?אכזבה אדירה, אבל עדיין אנחנו שמחים על ההישג שעשינו על עצם ההעפלה לכאן. זה מעמד מכובד, הייתה לנו זכות להשתתף בטורניר הזה, להיות חלק משבע הטובות ביותר באירופה ובנוסף למארחת הטורניר חלק משמונה הנבחרות שהגיעו לטורניר הגמר. הייתה לנו אפשרות לעשות עוד סוג של היסטוריה אבל לא הצלחנו. אני מצטער בשם כל הנבחרת שאכזבנו את האוהדים בארץ, ומקווים בעתיד להביא הישגים".

דור פרץ: ?אין מילים לתאר את תחושת הפספוס שמרגישים עכשיו. היינו ליד, אבל זה ברח לנו מהידיים. אני רוצה להודות לכל האוהדים שתמכו בנו והאמינו בנו לאורך כל הדרך - חבל לנו שלא הצלחנו לשמח את המדינה שלנו קצת יותר, בטח בימים כאלה?.


נבחרת הנוער הפסידה להונגריה 2:1 והודחה מהמונדיאליטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully