וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בריאן רנדל חתם לשנתיים

25.7.2014 / 21:56

רכש נוסף לאלופת אירופה: הפורוורד שעבר בגלבוע/גליל, ירושלים וחיפה מצטרף. גיא גודס: "הוא שחקן מוכח, עם הרבה מאוד ניסיון, שיביא לקבוצה שלנו הגנה אגרסיבית וקשיחות, ויידע לחבר נהדר את כל הקצוות"

בריאן רנדל שחקן מכבי חיפה מול סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
החל מהעונה הבאה הם ביחד. רנדל וסופו/קובי אליהו

יממה לאחר שהודיעה על צירופו של ג'רמי פארגו, הכריזה הערב (שישי) מכבי תל אביב על שחקן רכש נוסף. גם הפעם מדובר בשחקן שמוכר היטב לחובבי הכדורסל הישראלי - בריאן רנדל, הפורוורד הנהדר שעבר בהפועל גלבוע/גליל עליון, הפועל ירושלים, הפועל תל אביב ומכבי חיפה.

"אני שמח על ההחתמה של בריאן", אמר המאמן גיא גודס. "הוא שחקן מוכח, עם הרבה מאוד ניסיון, שיביא לקבוצה שלנו הגנה אגרסיבית וקשיחות, ויידע לחבר נהדר את כל הקצוות. רנדל מתאים מאוד לאופי של מכבי – הוא ווינר גדול ושחקן מאוד קבוצתי".

רנדל (29, 2.03 מ') הגיע לישראל בקיץ 2008, כשחתם בהפועל גלבוע/גליל עליון. בעונת 2009/10 סייע לקבוצה לזכות באליפות היסטורית, בסיומה עזב ביחד עם עודד קטש להפועל ירושלים. אחרי שתי עונות במלחה עבר לאלבה ברלין, אך פציעות גרמו לשחרורו. בפברואר 2013 שב לישראל וחתם לחצי עונה בהפועל תל אביב, ובקיץ של 2013 הצטרף למכבי חיפה על חוזה לשנתיים. אשתקד העמיד ממוצעים של 12 נקודות (54 אחוז ל-2), 5.8 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים, 1.2 חטיפות ו-1.5 חסימות למשחק במדי הירוקים.

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבסוט מהסגל. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

במכבי תל אביב מרוצים מהחתמתו של ג'רמי פארגו. בשיחה עם וואלה! ספורט שמעון מזרחי, יו"ר המועדון, התייחס לצירופו של פארגו ולקבוצה המתגבשת: "לפארגו היה חוזה לעונה נוספת על צסק"א, אך שני הצדדים רצו להתנתק מההסכם הזה. לאחר שהושג הסכם לגבי ההתנתקות, התאפשרה ההחתמה של פארגו במכבי תל אביב".

פארגו היה המועמד המועדף על המאמן גיא גודס, שלחץ על החתמתו. על כך אמר מזרחי: "אני יכול לומר שהיו מספר מועמדים לתפקיד הזה ובסופו של דבר מה שהכריע זו העובדה שפארגו מכיר את המועדון, שיחק בו והביע רצון רב לשחק במכבי. פארגו הגיע ופגש את הצוות שלנו בלאס ווגאס, הם התרשמו מהנכונות שלו והרצון לשחק. הם חשבו שהוא מתאים למשבצת הזאת בהתייחס להרכב שהולך ונבנה בקבוצה".

על סגל הקבוצה בעונה הבאה הוסיף היו"ר: "אני חושב שנבנית קבוצה מאוד מהירה ואטרקטיבית. על העמדה של ריקי היקמן החתמנו את היינס, פארגו יהיה בעמדה של טייריס רייס, אם רנדל יצטרף זה גם כוח חשוב יחד עם היותר וותיקים כמו סופו ואחרים. תהיה לנו קבוצה מהירה ואטרקטיבית. בנוסף, חסר לנו שחקן שיהיה קרוב לעמדה של דייויד בלו".

לגבי דיאור פישר, עימו מתנהלים מגעים על חוזה לשנתיים, העדיף מזרחי לענות בעמימות: "כרגע זה לא עומד על הפרק". לפני שבוע הגישו הצהובים הצעה כספית רשמית לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully