וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א שוקלת פנייה לדווייט בייקס, ששוחרר מטורונטו

19.7.2014 / 21:45

באלופת אירופה מכינים אלטרנטיבה אם פארגו לא ישיג את השחרור מצסק"א. בו מקאלב דורש 2 מיליון דולר. דיון תומפסון שסיכם את רוב תנאיו קיבל הצעה מטורקיה

דווייט בייקס במדי מכללת מרקט. GettyImages
בדרך ליד אליהו? בייקס/GettyImages

ראשי מכבי תל אביב, השוהים בלאס וגאס, ממשיכים לבדוק אפשרויות חיזוק לקבוצה. אחד המועמדים של אלופת אירופה הוא דווייט בייקס (25, 1.91 מטר), ששוחרר מטורנטו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ראשי מכבי תל אביב סימנו כמועמד עיקרי דווקא את ג'רמי פארגו, ואף נפגשו עמו בלאס ווגאס. למרות זאת, אם השחקן לא ישיג שיחרור מצסק"א מוסקבה, לא מן הנמנע כי מכבי תשקיע מאמצים בכדי לצרף כבר בימים הקרובים את בייקס.

מוקדם יותר דווח שבייקס ישוחרר מטורונטו לפני 22 ביולי, תאריך שנקבע כדד ליין שיבטיח לו חוזה לעונת 2014/15. הראפטורס לא נזקקו לבייקס עקב כך שהחתימו שני רכזים, קייל לורי וגרייביס ואסקס. בייקס היה הקלע המוביל של הראפטורס בליגת הקיץ עם ממוצע של 19.7 נקודות למשחק, על אף שלא שותף במשחק האחרון. בקבוצה הכחישו היום את הדיווחים לפיהם השחקן כבר סיכם בצהוב וגורם במועדון אמר: "הוא לא האופציה הראשונה שלנו".

מועמד נוסף הוא בו מקאלב, הרכז האמריקאי בן ה-29 שעזב הקיץ את פנרבחצ'ה אולקר אחרי שנתיים. כרגע מקאלב דורש חוזה בגובה שני מיליון דולר, והצהובים רוצים שיפחית מדרישותיו. גיא גודס יחזור מחר מלאס וגאס וינחת בארץ.

דיון תומפסון סיכם את רוב תנאיו מול ראשי מכבי, אך השחקן קיבל הצעה גבוהה מטורקיה והמצב הביטחוני בארץ לא עוזר לראשי מכבי לצרפו. שני שחקנים שהוצעו לקבוצה הם הפורוורד שכיכב בעבר במכבי ראשון לציון ג'וליאן רייט, כמו גם ג'וש פאוול - שחקן שהיה מועמד בעבר למכבי.

במקביל, הגישה אלופת אירופה הצעה לדאור פישר, כשגורם במכבי התבטא כי הוא "מאמין שפישר ישחק אצלנו". עם זאת, יש לציין כי הפועל ירושלים משקיעה מאמצים רבים בכדי להחתים את פישר ונלחמת על השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully