וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד הוצג בניו יורק: "נרגש לבנות פה משהו מיוחד"

קשר צ'לסי לשעבר הסביר מדוע בחר את קבוצתו החדשה: "הזדמנות מרגשת ליצור קבוצת MLS פנטסטית, מקווה שהנסיון שלי יעזור"

פרנק למפארד, נבחרת אנגליה. GettyImages
הפנים החדשות של המועדון החדש. למפארד/GettyImages

פרנק למפארד הוצג היום (חמישי) בקבוצתו החדשה, ניו יורק סיטי FC, והסביר בין היתר מדוע בחר לצאת להרפתקה המסקרנת בגיל 36, ולחתום דווקא בקבוצה שכוללת, נכון להיום, שלושה שחקנים מלבדו (דויד וייה, ג'ב ברובסקי, ג'וש סונדרס).

"אני מאוד נרגש להצטרף לניו יורק ולעזור לבנות משהו מיוחד באחת מבירות הספורט של העולם", אמר למפארד. "התשוקה של האוהדים האמריקאים במונדיאל היתה חסרת תקדים ואני כבר מחכה לפגוש את הניו יורקים, זו זכות גדולה לעזור לעשות היסטוריה בניו יורק. זו תהיה הזדמנות מרגשת ליצור קבוצת MLS פנטסטית בליגה שהפופולריות כל הזמן גוברת. אני מקווה שהנסיון שלי יעזור, ובטוח שנביא גאווה לאוהדים ולעיר".

למפארד, ששיחק 429 פעמים והבקיע 147 שערים עבור צ'לסי בין השנים 2001 ו-2014, זכה למחמאות רבות גם ממאמנו החדש, ג'ייסון קרייס. "אני כבר מחכה לעבוד איתו. המנהיגות, הבגרות והנסיון שלו הן תכונות מושלמות למועדון חדש כמו שלנו. הוא כישרון נדיר, כזה שמבקיע הרבה שערים ממרכז השדה, ומישהו שמבין את המשחק נהדר. זו מתנה למאמן. התשוקה שלו למשחק ומוסר העבודה שלו ידביקו את השאר".

קלאודיו ריינה, שחקן עבר בפרמיירליג וכיום המנהל הספורטיבי של ניו יורק סיטי FC, סיכם: "אני מאושר שפרנק הצטרף אלינו. שיחקתי נגדו הרבה פעמים, הוא אחד הקשרים הכי טובים במשחק המודרני, אגדה באנגליה, ואני מקווה שגם כאן הוא יהפוך לאגדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully