וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנגלידיס מונה לנשיא פאוק סלוניקי

24.7.2014 / 15:01

נציגו של מיטש גולדהאר בהנהלה עוזב אחרי חמש שנים לטובת הקבוצה היוונית: "היו לי הזכות והכבוד להיות חלק מהמועדון האדיר הזה"

ג'ק אנגלידיס נציג הבעלים מכבי תל אביב. מגד גוזני
נפרד. ג'ק אנגלידיס/מגד גוזני

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) על סיום דרכו של ג'ק אנגלידיס במועדון. נציג הבעלים ששימש כמנכ"ל המועדון יעזוב את הצהובים בסוף החודש, ויתמנה לנשיא ומנכ"ל פאוק סלוניקי היוונית, בה משחק כרגע ביברס נאתכו שצפוי לעזוב, ובשורותיה חתם הקיץ אייל גולסה.

בהודעתו אמר אנגלידיס לאתר הרשמי: "היה לי הזכות והכבוד להיות חלק מהמועדון האדיר הזה. מאז שמיטש גולדהאר הפך לבעלים, המועדון עשה צעדים משמעותיים במהלך חמש השנים האחרונות והפך למועדון מקצועני וארגון מצליח. אני משוכנע שכתוצאה מהמשך העבודה הקשה של כל האנשים המסורים המרכיבים את המועדון, מכבי תמשיך להתפתח ולקבוע סטנדרטים חדשים בכדורגל הישראלי".

"ברצוני להביע את תודתי לגולדהאר שהעניק לי את ההזדמנות המדהימה לעזור לו ליישם את החזון שיש לו", המשיך אנגלידיס. "ולכל אלה שעבדו עם המועדון בעבר ובהווה ועזרו לי למלא את תפקידי. להיות חלק ממכבי תל אביב ולהכיר את ישראל היתה חוויה מדהימה. הכוונה שלי מראש היתה להיות במכבי תל אביב במשך שנתיים-שלוש אך החלטתי, מסיבות שונות, להישאר תקופה ממושכת יותר על מנת לסייע למועדון להתקדם על המגרש ומחוצה לו. עכשיו, בתום כמעט חמש שנים,הגיע הזמן בשבילי לעזוב ולקחת על עצמי אתגר חדש. אין ספק שמכבי תחסר לי מאוד".

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף לצד הבעלים מיטש גולדהאר, נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נפרדים אחרי חמש שנים. גולדהאר ואנגלידיס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גולדהאר מסר בתגובה: "ג'ק ניחן בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת ערכים ומוסר עבודה. סטנדרטים אליהם נמשיך ונשאף במכבי. בזכות ההנהגה של ג'ק בתפקיד במשך חמש השנים האחרונות, עשינו התקדמות משמעותית בבניית תרבות מקצוענית במכבי, מהמסד ועד לטפחות, במגרש ומחוצה לו. אני משוכנע כי אני לא היחיד שיודע כי ההצלחה שלנו, כולל הזכיות באליפות בשנתיים האחרונות, לא היו מושגות ללא התרומה הענקית שלו. ג'ק הוא גם חבר אישי קרוב והיה לי חשוב במיוחד לחלוק את חמש השנים האחרונות במכבי יחד איתו. לכן ברצוני להודות מבחינה אישית ובשם כל מועדון מכבי תל אביב, תודה לך ג'ק ובהצלחה בתפקידך החדש כנשיא ומנכ"ל פאוק. אנו בטוחים כי שוב תזכה להצליח שם ותעשה זאת עם אותה יושרה שהפגנת במכבי. שלל תודות ואיחולי הצלחה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully