וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "אני לא חושב שהזמן הכי מהיר שעשיתי מאחוריי"

האצן מחלים מניתוח, מנמיך ציפיות לקראת התחרות באוגוסט, ולא מודאג מגטלין: "אני מתסכל יותר אל העונה הבאה"

האצן הג'מייקני יוסאין בולט במוקדמות 200 מטר. רויטרס
"המפתח הוא להיות כשיר בחלק מהזמן, ולנסות להתמקד בריצה ובמסלול"/רויטרס

יוסאין בולט מתאושש זה תשעה שבועות מניתוח שעבר ברגלו השמאלית ולא התאמן מאז חודש מרץ, אולם האצן הג'מייקני בטוח שיחזור למסלול הריצה מהיר יותר מבעבר. בולט מתכנן לחזור לרוץ במשחקי חבר העמים הבריטי שייערכו בחודש הבא בגלזגו.

"אני לא חושב שהזמן הכי מהיר שעשיתי נמצא כבר מאחוריי", אמר בולט בן ה-27 לסוכנות הידיעות "רויטרס", "הכול עניין של מחויבות. בכל שנה הייתי פצוע בחלק מהזמן, כך שהמפתח הוא להיות כשיר בחלק מהזמן, לנסות להתמקד בריצה ובמסלול ולא לתת לדברים אחרים להסיט את תשומת הלב".

עברו כחמש שנים מאז בולט קבע את שיאי העולם ב-100 מטר וב-200 מטר כשרץ את המרחקים ב-9.58 שניות ו-19.19 שניות בהתאמה. "אני אנסה להוריד מחויבויות לספונסרים לפני העונה הקרובה, אנסה להגביל את זה. ככה אוכל להקדיש יותר זמן לאימונים". בולט מכין את עצמו בעיקר לאליפות העולם באתלטיקה ב-2015 וכמובן לאולימפיאדת ריו ד ז'נרו 2016.

האצן הג'מייקני יוסאין בולט לצד שיא עולם חדש ב-200 מטר. רויטרס
מכין את עצמו ל-2015 ו-2016. בולט ושיא העולם ב-200 מטר/רויטרס

היריב הכי רציני השנה של בולט הוא האצן האמריקאי ג'סטין גטלין. האמריקאי טרם נוצח השנה ורשם את הזמן הטוב ביותר עד כה עם 9.8 שניות ב-100 מטר ו-19.68 שניות ב-200. "אני לא מודאג, אני חושב שהוא עסוק בעניינים שלו ועושה את שלו", אמר בולט, "אני רק מנסה לחזור לפוקוס וזאת המטרה העונה, אני מתסכל יותר קדימה אל העונה הבאה. אני לא חושב תהיה תחרות בינינו, אני רק חוזר לעצמי כרגע ומנסה לחזור לכושר. יש לי כמה תחרויות רק בשביל האוהדים".

בולט צפוי לעזוב את ג'מייקה בסוף השבוע ולרוץ במשחקי חבר העמים הבריטי ב-1 באוגוסט. בולט יתחרה בריצת השליחים 4X100, וצפויות לו ארבע ריצות ל-100 מטר בששת השבועות הקרובים.

גם מאמנו של בולט, גלן מילס, אופטימי. "אני לא חושב שראינו עדיין את הטוב ביותר מיוסאין", אמר, "אני חושב שהוא מסוגל לרוץ מהר יותר אם פציעות לא יפריעו להכנות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully