וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית באימון באר שבע, לוי: "רוצים לשמח את האוהדים"

שחקני ספליט נכנסו למגרש בזמן אימון באר שבע. אלישע לוי ושחקניו ינסו למחוק פיגור 2:1 מהמשחק הראשון (16:30, ספ' 2 ואתר ספורט2)

מאור בוזגלו עם אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ינסו להתרכז בכדורגל. אלישע לוי ומאור בוזגלו/אתר רשמי, הפועל באר שבע

חרף המצב הבטחוני הלא פשוט בישראל, הפועל באר שבע תנסה להתרכז 90 דקות בכדורגל ולמחוק פיגור של 2:1 מול RNK ספליט במשחק הגומלין של מוקדמות הליגה האירופית (ה', 16:30, ספורט 2 ואתר ספורט 2). בקבוצה קיוו לארח את הגומלין באצטדיון וסרמיל, אבל המצב הבטחוני לא אפשר זאת ועם כמות אוהדים מועטה באצטדיון ניטראלי בלרנקה, מאור בוזגלו והחברים יצטרכו להתעלות ולעשות את העבודה.

לאחר מסיבת העיתונאים, באר שבע קיימה את האימון המסכם באיצטדיון בלרנקה, שמכיל כ-13 אלף מקומות. על פי התרגול של אלישע לוי, ההרכב יהיה כמעט זהה, כשמאור מליקסון יהיה השינוי היחיד כשיעלה ב-11 במקום דובב גבאי על משבצת הקשר השמאלי. לקראת סיום האימון הייתה תקרית לא נעימה עם אנשי המשלחת של הקבוצה הקרואטית, שהגיעו גם הם לאצטדיון. הם התחילו להיכנס לכר הדשא בזמן שבאר שבע עדיין התאמנה, מה שלא נהוג ששתי קבוצות מתאמנות על אותו מגרש.

למרות בקשת אנשי באר שבע, הקרואטים סירבו לפנות את המקום ואף התנהגו בצורה מכוערת, דיברו לא יפה לאנשי המשלחת של באר שבע וגם לאיש הקשר אילן יבלקובסקי והדברים הגיעו לטונים לא נעימים כשהקרואטים מסרבים לפנות את תחומי המגרש למרות הפצרות חוזרות ונשנות גם של הצוות המקצועי של באר שבע וגם של ראשי הקבוצה.

אחד השחקנים אמר הבוקר, עוד לפני האימון: "ספליט תבוא כדי להקשות עלינו וברור שהיא תתאמץ לא לספוג, בגלל שיש לנו שער חוץ. נצטרך לנצל את זה וליצור לחץ מהרגע הראשון. למרות שההכנה לא הייתה אופטימלית, אלישע יכין אותנו כמו שצריך עד המשחק ונקווה לעבור שלב". בבאר שבע עושים מאמצים לצרף קשר אחורי זר, משום שכרגע לוי משחק ללא קשר אחורי טבעי בהרכב שלו. אם באר שבע תעבור, היא תפגוש את צ'רנומורץ אודסה, שסיימה חמישית בליגה האוקראינית בעונה שעברה, בשלב הבא.

מאור בוזגלו עם אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
מאור בוזגלו, אלישע לוי והדובר גיל לבנוני במסיבת העיתונאים/אתר רשמי, הפועל באר שבע

אלישע לוי התייחס למצב הבטחוני ולהכנות הקבוצה במסיבת העיתונאים: "אנחנו פה שלא בנסיבות רגילות, "כאילו" בבית שלנו בקפריסין, כדי לעשות תוצאה טובה למען האוהדים שלנו בבית. אנחנו חיים במדינת ישראל, וכמו כל אזרח טוב שומרים על חוסן וחוזק".

"מאז שחזרנו מהמחנה, התעקשנו שהאימונים יתקיימו בבאר שבע. אנחנו חווים את מה שכולם חווים. היו ימים שנאלצנו להפסיק את האימון, אבל אני חושב שהצלחנו להתאמן ולשמור על חוסן. גם אם זה לא אופטימלי, הרווחנו כמה אימונים מאוד מאוד חשובים, במיוחד עבור שחקנים שלא בכושר משחק מלא".

המאמן התייחס לשחקני הרכש החדשים: "גם מליקסון וגם גורדנה צריכים את הזמן שלהם ןאין ספק שאלו שחקנים שיעזרו לנו. יש לנו בסיס טוב של שחקנים. תהיה לנו קבוצה טובה שהזמן יחבר אותה. אני מקווה שנצליח להפוך את התוצאה מהמשחק הקודם. בשנה שעברה הייתה לנו קבוצה מאוד מגובשת. שחקנים כמו מאור מליקסון לא צריכים הרבה זמן להתאקלם, הוא שיחק במקום ומכיר אותו. הוא צריך גופנית להגיע לקצב של הקבוצה. גם גורדנה הוכיח שהוא שחקן שיכול להתאקלם מהר מאוד".

על המטרות להמשך העונה בליגה, אמר: "הקבוצות בליגה מתחזקות, וזה שם המשחק. כולם רוצים לשאוף למעלה. השנה אנחנו רוצים לעבוד כל השנה כדי להגיע לאירופה, הגענו לכאן כדי לצבור ניסיון ומסורת. אנחנו רוצים לבנות קבוצה חזקה ולהשתייך בסופו של דבר לחבורת הצמרת שכוללת את מכבי תל אביב ומכבי חיפה, ובוודאי לעשות עונה יותר טובה".

מאור בוזגלו, קשר הקבוצה שלפני ההמראה לקפריסין הספיק לבקר חיילים פצועים בבית החולים סורוקה, אמר: "אני לא חושב ששחקנים אצלנו פחדו מהסיטואציה שנוצרה. קיבלנו שני שערים וזה חלק מהמשחק. זה המשחק הראשון שלנו, ולא השביעי או השמיני. כל דבר לוקח זמן וייקח זמן. אני חושב שבשביל סיטואציה כזו נצטרך להביא הרבה מהניסיון שלנו. אנחנו רוצים לנצח".

על המצב הבטחוני, אמר הקשר: "המצב הבטחוני לא פשוט. המשפחות שלנו והחברים שלנו נשארו בארץ וזה מטריד ומעסיק אותנו. אנחנו מקצוענים. כשאנחנו עולים לדשא אנחנו מתנתקים מהכל וננסה להגיע מוכנים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאור בוזגלו עם אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
שחקני באר שבע באימון בקפריסין/אתר רשמי, הפועל באר שבע

ספליט סיימה את העונה החולפת במקום הרביעי בליגה הבכירה בקרואטיה. המאמן שלה הוא איבן מאטיץ' ואחד השחקנים הבולטים שלה הוא החלוץ הוותיק מאטה ביליץ', שכיכב הרבה שנים בספורטינג גיחון והוליך את קבוצתו לניצחון במחזור הפתיחה של הליגה הקרואטית עם צמד ב-1:2 על זאדאר. בסיבוב הקודם הקרואטים עברו את מיקה מארמניה עם 1:3 בסיכום שני המשחקים. הם ניצחו בבית 0:2 משערים של טומיסלב גלומאץ ואליוסה ווינוביץ'.

הרכב משוער הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, גל אראל, רועי גורדנה, מאור בוזגלו, מאור מליקסון, אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully