וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ספג הערה גזענית, מנצ'סטר סיטי ירדה מהמגרש

הקשר סקו פופאנה מהקבוצה עד גיל 21 טען כי ספג הערות גזעניות משחקן רייקה, הקבוצה עזבה כבר במחצית הראשונה

סקו פופאנה שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
ויירה הורה לרדת מהמגרש. פופאנה/GettyImages

הקבוצה עד גיל 21 של מנצ'סטר סיטי חוותה אתמול (שלישי) אירוע יוצא דופן בקרואטיה כשבשיאו היא בחרה לרדת מהמגרש במהלך משחק אימון נגד רייקה הקרואטית. הסיבה: קשר הקבוצה סקו פופאנה ספג לטענתו הערות גזעניות משחקן יריב.

סיטי הוציאה הודיעה שמתייחסת לאירועים ממשחק האימון מול היריבה הקרואטית שמסבירים מדוע הקבוצה עזבה את המגרש במחצית הראשונה. לגרסתה של סיטי, לאחר שהשחקן ספג את הקריאות הגזעניות, ראשי הקבוצה ביקשו מהשחקנים לעזוב את המגרש.

על פי ההודעה הרשמית של סיטי, "משחקה של הקבוצה עד גיל 21 של מנצ'סטר סיטי מול רייקה בוטל בעקבות אירוע של התעללות גזענית כלפי הקשר הצעיר של המועדון, סקו פופאנה על ידי שחקן יריב". המשחק עצמו נעצר בזמן שרייקה הובילה 0:1 ומיד לאחר הרחקתו של פופאנה בעבירה ללא כדור.

פופאנה הוא שחקן נבחרת צרפת עד גיל 19 והוא הצטרף לסיטיזנס מלוריין בינואר 2013. מי שמאמן את הקבוצה הוא פטריק ויירה, שבשנת 2000 במדי ארסנל ספג הערות גזעניות משחקנה של לאציו, סיניסה מיכאילוביץ'.

ברייקה מציגים גרסה שונה לחלוטין: "מאמן מנצ'סטר סיטי פטריק ויירה נכנס למגרש, דיבר עם השופט ואז לתדהמת הצופים באצטדיון הוא לקח את הקבוצה שלו והוריד אותה מהדשא. מהן הסיבות? הן ידועות רק לו".

אגב, רק לפני ארבעה חודשים התמודדה סיטי עם סיטואציה דומה כאשר דבנטה קול, בנו של חלוץ העבר אנדי קול, ספג הערות גזעניות מאוהדי אתלטיקו מדריד במהלך משחק נוער שהודרך גם הוא על ידי ויירה. אופ"א קנסה בעקבות המקרה את אתלטיקו בסכום של 10 אלף יורו והורתה על סגירת האצטדיון באופן חלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully