וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרייד שקירב את קווין לאב לדיוויד בלאט ולברון?

קליבלנד ביצעה טרייד עם יוטה, במסגרתו קיבלה שלושה שחקנים עם חוזים לא מובטחים (ביניהם אקס מכבי תל אביב מלקולם תומאס), אותם תוכל לצרף לעסקה עתידית מול מינסוטה

קווין לאב, מינסוטה וולבס. AP
המרדף נמשך. לאב/AP

אחרי הצטרפותו של לברון ג'יימס, לקליבלנד יש משימה אחת גדולה נוספת לפני תחילת העונה: הקאבס רוצים את קווין לאב, ומוכנים לעשות הרבה מאוד כדי שזה יקרה. הלילה (בין שלישי לרביעי), הם ביצעו עוד צעד בכיוון.

הקבוצה של דיוויד בלאט שלחה ליוטה, בטרייד עליו דיווח לראשונה כתב "יאהו" אדריאן ווז'נרובסקי, את קאריק פליקס, ששיחק במדיה שבע פעמים בעונה החולפת והעביר את רוב עונת הרוקי שלו דווקא בליגת הפיתוח. יחד עם פליקס, העבירה קליבלנד גם בחירת סיבוב שני עתידית ומיליון דולר. בתמורה, הגיעו אליה מהג'אז מלקולם תומאס, ששיחק במכבי תל אביב תחת בלאט לתקופה קצרה בעונת 2012/13, ג'ון לוקאס ואריק מרפי.

דיוויד בלאט סוחט מחמאות מעוזרו בקליבלנד

דיוויד בלאט, לברון ג'יימס. AP, רויטרס, עיבוד תמונה
לאב בדרך אליהם? בלאט ולברון/עיבוד תמונה, AP, רויטרס

על פי ווז'נרובסקי, המטרה של קליבלנד, אותה היא השיגה, הייתה לקבל בטרייד הזה שלושה שחקנים עם חוזים לא מובטחים. כעת, תומאס, לוקאס ומרפי צפויים להיות, חלק מהם או כל השלושה, כלולים בטרייד נוסף, הפעם כזה שייאפשר לקאבס להציע יותר למינסוטה עבור קווין לאב.

למרות זאת, העסקה להבאת לאב ללברון עדיין רחוקה מסיום. על פי כריס שרידן, אם קליבלנד תהיה מוכנה לשלוח למינסוטה בחירת סיבוב ראשון של הדראפט הקרוב יחד עם אנדרו וויגינס ואנתוני בנט, העסקה תצא לפועל. אם לא, הצדדים ימשיכו במשא ומתן, כאשר גם שיקגו מנסה לקחת את לאב. מה שעוצר כעת את ההתקדמות זו העובדה שוויגינס אמור לחתום בקרוב על החוזה בקליבלנד ואז הקבוצה לא תוכל להעבירו בטרייד במשך 30 ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיחוד לא צפוי להימשך יותר מדי. תומאס ובלאט בימי מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully