וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ יפתח, אוחנה: "אנחנו יכולים לשחק טוב יותר"

נבחרת הנוער מתכוננת לאוסטריה (ג', 19:00), הפסד עלול לעלות בהדחה. אוחנה: "אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים"

צילום: ההתאחדות לכדורגל

נבחרת הנוער של ישראל תעלה מחר (שלישי, 19:00) לכר הדשא באצטדיון פרנץ סוסה בבודפשט, למשחק השני שלה באליפות אירופה, נגד אוסטריה. אלי אוחנה ושחקניו הפסידו 3:0 לפורטוגל במשחק הראשון והפסד נוסף עשוי לחסל את סיכוייהם להעפיל לחצי הגמר.

מי שיחזור להרכב הוא הקפטן דור פרץ, שלא היה יכול לשחק נגד פורטוגל בגלל הרחקה. פרץ צפוי לתפוס את מקומו של דן גלזר במרכז המגרש. עוד לפני האימון המסכם הערב, השחקנים צפו במשחק בו אוסטריה ניצחה את הונגריה 1:3. אנשי המשלחת עסקו ביומיים האחרונים בניסיונות לעודד את השחקנים אחרי ההפסד ביום שבת ומקווים שהשחקנים יתאוששו.

אלי אוחנה אמר: "אנחנו צריכים להיות יותר מרוכים בהתקפה ובהגנה. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר והראינו את זה ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה ביום שבת. כשאתה צעיר, אתה עושה טעויות ולומד מהן. אני מקווה שנגד אוסטריה נשחק טוב יותר".

מאמן אוסטריה, אנדראה הראף, יקבל לא פחות משלושה שחקנים שחזרו מהרחקה: לוקאס גוגאניג, מיכאל בראדנר ופלוריאן גריליץ'. אבל להראף יש כאב ראש טוב, אחרי שהמחליפים של השלושה הצטיינו נגד הונגריה. המאמן הודה היום: "אני עדיין לא יודע מה אעשה בנוגע להרכב. בכל מקרה, יש לנו סגנון משחק קבוע ואת הדרך בה אנחנו משחקים, לא משנה מי בהרכב. למרות שהיא הפסידה 3:0, נצטרך להיזהר מישראל. היא נבחרת חזקה יותר מהונגריה".

הרכבים משוערים:

ישראל: דין גל, מוחמד אבו אל היג'א, עאיד חבשי, עומר דנינו, שון גולדברג, עדן שמיר, דור פרץ, רפמי ספורי, שון וייסמן, דור חוגי.

אוסטריה: איבן לוצ'יץ', דניאל רוזנביכלר, פיליפ לינהרט, פרנצ'סקו לובריץ', אלכס יופיך, מרטין ראזנר, פטר מיכורל, מרקוס בלוץ', סשה הורבאת, סינאן ביטיקי, ולנטין גרובק.

אימון נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל,
חייבים לפחות תיקו. נבחרת הנוער/ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully