וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דמארי עדיין לא עוזב

בין החלוץ לאוסטריה וינה טרם הושג סיכום, הקבוצה עשויה לרדת מהאופציה. האדומים כועסים על בן שמעון: "משגע את חרסיסיץ'"

עומר דמארי, הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
עדיין כאן. דמארי/אדריאן הרבשטיין

בעוד בשדרה הניהולית של הפועל תל אביב סוער, ממתינים לראות אם עומר דמארי יסגור סופית באוסטריה וינה. אף על פי שכל התנאים בין המועדונים סוכמו וישנה הסכמה מצד החלוץ לעבור, עדיין אין סיכום בינו לבין אוסטריה וינה. דמארי דורש 400 אלף יורו בשנתיים הראשונות ובשנתיים הנוספות 290 אלף יורו, ו-וינה מכונה לשלם כ-350 אלף יורו לארבע עונות. הבעיה היא כרגע מבחינת המיסוי באוסטריה ולכן עדיין אין הסכם סופי בין הקבוצה לשחקן. נראה כי היום הזה יהיה הקריטי ביותר בעסקה זו. אי הסכמה היום, ואוסטריה ככל הנראה תרד מהאופציה להחתים את החלוץ חרף כל המאמצים והעובדה שכבר מרבית התנאים סוכמו. עם זאת, כל הגורמים מעריכים כי דמארי יסגור את תנאיו שם. דמארי הודיע להפועל תל אביב שייצא עם הקבוצה למשחק הגומלין נגד אסטנה בקפריסין. כרגע בסביבת החלוץ אומרים כי כל עוד אין התקדמות במשא ומתן בינו לבין האוסטרים הוא ישחק עם הפועל תל אביב בגומלין.

לגבי שאר הסגל כרגע, בהפועל תל אביב טוענים כי מלבד דמארי אף שחקן לא יעזוב, כולל בריאן חרסיסיץ', ששמו נקשר למכבי פתח תקווה בימים האחרונים. בהפועל כועסים מאוד על רן בן שמעון ועל הניסיונות שלו להעביר לפתח תקווה את חרסיסיץ ודני עמוס: "הוא משגע גם את בריאן וגם את דני עמוס בצורה שיטתית. נמאס מההתנהגות הזו", אמרו במועדון. יתרה מכך, בהפועל טוענים כי בשיחה בין חרסיסיץ למנהל המקצועי איל ברקוביץ השחקן כלל לא הביע רצון לעזוב את המועדון.

בהפועל תל אביב עושים מאמצים למצוא תחליף ראוי לעזיבה המסתמנת של דמארי. שמם של דודו ביטון ושל תומר סוויסה עלה בקבוצה, אך בשלב זה מדובר בגישושים בלבד אצל שני השחקנים. בבד ובד בהפועל תל אביב גם בוחנים זר בעמדת החלוץ, אך עד שדמארי לא יימכר סופית הפועל לא תיכנס למשא ומתן רציני עם אף מועמד. בנוסף, בתחילת שבוע הבא אמור לנחות קשר ברזילאי למבחנים ואם ירשים יחתום בקבוצה.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה עם עוזרו ייטב לוזון. ברני ארדוב
מרגיז את הפועל תל אביב. בן שמעון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully