וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיס הודיעה: איגייבור עבר למכבי תל אביב

21.7.2014 / 18:17

הספרדים אישרו את העברתו של הקשר לצהובים. ”היה לי חוסר מזל עם פציעות, רוצה לנסות מזלי במקום אחר”, אמר הניגרי

שחקן בטיס, נוסא איגייבור. Clive Brunskill, GettyImages
בקרוב בצהוב. איגייבור/GettyImages, Clive Brunskill

אחרי שבועות של שמועות, בטיס הודיעה היום (שני) באופן רשמי שנוסא איגייבור עובר למכבי תל אביב. האנדלוסים הודיעו באתר הקבוצה כי הגיעו לסיכום מול אלופת ישראל והשחקן יעשה את דרכו לישראל כבר בשעות הקרובות על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי בקרית שלום.

בטיס המשיכה והודיעה שאיגייבור נפרד מחבריו לקבוצה, מהצוות המקצועי והרפואי. "כולם בבטיס מאחלים לו כל טוב ומקווים שיחזור לכושר בקרוב", אמרו שם. איגייבור עצמו אמר: "היה לי חוסר מזל עם פציעות ועברתי הרבה דברים, לכן אני מרגיש שעלי ללכת לנסות את מזלי במקום אחר. אני רוצה לחזור ליהנות מהכדורגל. אני אתגעגע לקבוצה, אבל אני מרגיש שזה הזמן הנכון לעזוב. בכל פעם שהייתה לי אפשרות להוכיח את עצמי נגד ריאל מדריד או ברצלונה, נפצעתי. בנוסף, הייתה לי בעיה עם השפה. אם אי פעם אחזור לליגה הספרדית, אשתדל ללמוד את השפה".

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד לא דיבר עם השחקנים. גרסיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בלי קשר לאיגייבור, שחקני מכבי תל אביב נחתו היום (שני) בשעות הצהריים בקפריסין לקראת משחק הגומלין במוקדמות ליגת האלופות שייערך מחר, מול סנטה קולומה מאנדורה, משחק אותו תארח האלופה הישראלית בלרנקה עקב האיסור של אופ"א על קיום משחקים בינלאומיים בישראל בשל המצב הביטחוני. אחרי מנוחה קצרה בבית המלון, ייצאו הצהובים לאצטדיון אנטוניוס פאפאדופולוס בעיר, שם יתקיים המשחק מחר ויקיימו את האימון המסכם.

הקבוצה חכרה מטוס קטן לנסיעה ועליו היו, מלבד אנשי מכבי תל אביב, גם שמונה בני נוער מיישובים בעוטף עזה, שהצטרפו לקבוצה לנסיעה הזו, במימון השחקנים. מספר אוהדים של מכבי תל אביב היו אף הם על המטוס ונראה כי עד מחר יצטרפו אליהם עוד כמה אוהדים בודדים.

משחקי הישראליות השבוע ישודרו בספורט1 וספורט2

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מהראן ראדי (מימין) עם שחקני מכבי תל אביב באנדורה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא רוצים שום תקלות. שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המאמן אוסקר גרסיה עדיין לא קיים אסיפה מקצועית לקראת המשחק וגם לא שוחח עם השחקנים על המשחק באנדורה לפני כשבוע. גרסיה עשוי להעלות הרכב זהה לזה שפתח באנדורה, אבל ייתכן גם שינוי אחד כאשר דן איינבינדר יחליף את מהראן ראדי בקישור. שינוי אפשרי נוסף הוא שיואב זיו יפתח כמגן שמאלי במקום עמרי בן הרוש.

אחד השחקנים אמר: "צריך להשלים את המשימה ולעבור לשלב הבא. שיחקנו מאוד פושר באנדורה, אבל זה היה המשחק הראשון הרשמי ואני בטוח שנראה יותר טוב בגומלין".

שחקנים בקבוצה סיפרו לפני ההמראה שהם לא יודעים דבר על הגעתם האפשרית של נוסא איגייבור ועדן בן בסט לקבוצה. "כמו שמכבי תל אביב לא משתפת בינתיים בהודעות רשמיות, כך גם בינינו אין מישהו שיודע היכן עומדים המגעים מול כל אחד".

עדכון ראשון: 14:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully