וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תנסה לצרף את תמיר כהן ולהחתים מגן שמאלי זר

21.7.2014 / 11:51

בקבוצה בדקו אם הקשר מעוניין לעבור לשורותיה, וזאת די לנצל את עמדת הזר האחרון. גיא לוי חזה באיגור יובאנוביץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יצא למחנה האימון. אלירן דנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני סכנין החליטה לנסות ולהחתים מגן שמאלי זר, זאת לאור העובדה שבקבוצה מעדיפים לצרף קשר אחורי ישראלי ולנצל את עמדת הזר האחרון לשחקן שייאבק עם אלירן דנין על המקום בהרכב. בקבוצה עדיין לא ננעלו על שחקן אחד ובודקים כעת אופציות של שחקנים שהוצעו לקבוצה. דנין לא יצא למחנה האימון והמאמן גיא לוי רוצה להימנע ממצב בו אין לו מגן שמאלי מחליף, כך שבסכנין כעת בודקים את האפשרויות.

גיא לוי חזה במגן השמאלי הקרואטי איגור יובאנוביץ' אשר שוהה עם קבוצה אחרת באותו מתחם אימונים של סכנין, והתלהב ממנו. בעונות האחרונות שיחק יובאנוביץ' בליגה הפינית וכעת בסכנין בודקים האם קבוצתו תהיה מוכנה לשחרר אותו אם בסכנין יפתחו איתו במשא ומתן מידי ואם לא בקבוצה יחפשו מגן זר אחר.

בשל הרצון ללכת על מגן שמאלי זר בקבוצה מחפשים קשר אחורי ישראלי, כשהשם הבולט בשלב זה הוא שמו של תמיר כהן ששיחק בעבר באנגליה, מכבי תל אביב ומכבי חיפה. בסכנין כבר בדקו עם כהן האם יהיה מוכן לשחק בקבוצה וכעת נראה שמדובר רק בעניין כספי. בסכנין אמנם מודעים לכך שהפערים הכספיים גדולים בשלב זה אבל מקווים שיהיה ניתן לגשר על הפערים.

תמיר כהן שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
צריכים לגשר על העניין הכספי. תמיר כהן/ניב אהרונסון

בקבוצה ממשיכים גם לחפש שוער ישראלי נוסף שישמש כמחליפו של מחמוד קנדיל ואף יוכל להיאבק איתו על המקום בהרכב. המועמד הבולט מבחינת הנהלת הקבוצה וגיא לוי הוא רם שטראוס. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט בקבוצה העלו את שמו של רם שטראוס והתעניינו בו, אך כעת נראה שהעניין רציני בהרבה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully