וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין פנתה רשמית להידאלגו, בן דיין קרוב למכבי פ"ת

הספרדי קיבל לטענתו הצעה נחותה ממה שסוכם תחילה ועשוי לעזוב לאירופה. בן דיין לא צפוי להמשיך, קרוב לסיכום עם מכבי פתח תקוה

כריסטיאן הידאלגו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ימשיך בסכנין? הידאלגו/אדריאן הרבשטיין

קשרה הספרדי של בני סכנין בעונה החולפת, כריסטיאן הידאלגו, קיבל פנייה רשמית מהקבוצה בימים האחרונים. בסכנין מעוניינים בשירותיו, אלא שבשלב זה מנסה השחקן למצות אופציות אחרות לפני סכנין, זאת לאור העובדה שבקבוצה הציעו לו חוזה עם תנאים אחרים ממה שסוכם עמו בסוף העונה שעברה, כך לטענתו.

הידאלגו, שהיה טוב במשחקים בהם שיחק בעונה החולפת, מבוקש גם בליגה הבלגית וגם בליגות המשנה בספרד, כך שבשלב זה הוא ימצה את המשא ומתן עם קבוצות משתי המדינות הללו. יחד עם זאת, קיימת אפשרות כי אם לא ימצא הצעה שתתאים לו, ייכנס הידאלגו למשא ומתן מחודש עם סכנין.

"אני אוהב את ישראל ורציתי להמשיך פה עוד עונה", אמר הידאלגו בשיחה עם וואלה! ספורט, "כרגע התנאים שסכנין מציעה לי הם לא התנאים שדיברנו עליהם ואצטרך לחשוב מה אני עושה". בקבוצה מהמגזר רוצים מאוד לראות את הידאלגו ממשיך והמאמן החדש גיא לוי הבהיר שהוא מעוניין בשירותיו של הקשר. בסכנין מקווים שבסופו של דבר הידאלגו יסכים להצעה וישחק בקבוצה.

דדי בן דיין שחקן בני סכנין מול בסראט עבדורחימי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
יחפש אופציות אחרות. דדי בן דיין/אדריאן הרבשטיין

בינתיים היום נערכה שיחה בן דדי בן דיין לראשי סכנין ונראה שהפערים גדולים מדיי לגישור והשחקן לא ימשיך בקבוצה. בסכנין דרשו מבן דיין לקצץ כעשרים אחוזים מהמשכורת לה זכה בעונה שעברה והשחקן לא הסכים לכך. לפיכך בשלב זה החליטו הצדדים שלא להמשיך בהתקשרות והשחקן ינסה למצות אופציות אחרות: המגן קרוב לסיכום עם מכבי פתח תקוה.

גם בגזרת השוער בסכנין מצויים בדילמה, שכן בשלב זה ישנם פערים עם מחמוד קנדיל. השוער הציג בשנים האחרונות יכולת טובה מאוד והפך לאחד הבכירים בעמדתו בליגת העל, כך שבאופן טבעי הוא מצפה לשדרוג, אולם בשלב זה בקבוצה מסרבים לתת לו אחד כזה. בסכנין רוצים מאוד שקנדיל ימשיך, בעוד הוא בוחן גם כמה הצעות מאירופה. במקביל, חושבים בקבוצה גם על אופציות חלופיות וייתכן ששוער ישראלי אחר יחתום בקבוצה אם המשא ומתן עם קנדיל לא יצלח או לחילופין יגיע שוער זר.

לוואלה! ספורט נודע שבסכנין בודקים את אופציות איתמר ניצן, רם שטראוס וכן את האפשרות שמכבי חיפה תשתתף בחלק גדול משכרו של בויאן שראנוב. בסכנין רוצים את שראנוב, אך ההערכות הן שהשחקן לא יסכים להגיע לקבוצה וזו תיאלץ למצוא חלופה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully