וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המעבר של חאמס לריאל מזכיר את הגלאקטיקוס הכושלים. המחיר מוגזם"

הכוכב הקולומביאני עובר לבלאנקוס: הדיווחים על הסכום נעים בין 70 ל-90 מיליון יורו, הביקורת כבר חוגגת, הפרשנים מנסים להבין אם ואיך הוא ישתלב לצד רונאלדו ובייל, הספרדים מתרגשים והרוכלים כבר מוכרים חולצות. חאמס יוצג כנראה ברביעי ויצטרף לחבריו החדשים ב-1/8

שחקן נבחרת קולומביה חאמס רודריגס חוגג את השער. AP
ברוך הבא למדריד. רודריגס/AP

חאמס רודריגס עובר לריאל מדריד. הודעה רשמית עדיין אין, אבל לכולם ברור שזו רק שאלה של זמן ועולם הכדורגל מתחיל להתכונן לעוד רכש ענק שעומד לנחות בלה ליגה, אחרי שלואיס סוארס כבר עשה את הדרך מליברפול לברצלונה וטוני קרוס עבר מבאיירן מינכן לריאל.

בליל אמש (ראשון) דיווחו כלי התקשורת באירופה כי העסקה בין מונאקו, קבוצתו הנוכחית של הקשר הקולומביאני הפנטסטי לבין ריאל, נסגרה למעט פרטים טכניים אחרונים. הסכום לא ברור ובעוד שבחלק מהמקומות הדיווח היה על 70 מיליון יורו, במקומות אחרים הוא עמד על 75 מיליון ("מארקה"), 80 מיליון ("אס") ואפילו 88-90 מיליון (בתקשורת האנגלית). ה"בילד" אף טען היום שדייגו לופס, שוער הבלאנקוס, עשוי להיכלל בעסקה אולם לופס עצמו הבהיר לראשי ריאל שהוא לא מעוניין לעזוב. בכל מקרה, חנויות הרוכלים במדריד לא חיכו עד להכרזה הרשמית וכבר החלו למכור בהמוניהם את חולצתו של רודריגס בריאל, עם הספרה 10 על הגב. אם תרצו אחת כזו, תיאלצו לומר שלום ל-93 יורו (430 שקלים).

חאמס צפוי להיות מוצג במדי ריאל מדריד עוד השבוע, ככל הנראה ביום רביעי. לשם כך, נשיא המועדון פלורנטינו פרס דחה את טיסתו ללוס אנג'לס. השחקן עצמו יצטרף לחבריו החדשים ב-1 באוגוסט, יחד עם קארים בנזמה ורפאל וראן, שחקני נבחרת צרפת. כמו חאמס, גם השניים הללו הגיעו על לרבע גמר המונדיאל וזה התאריך אותו קבעה ריאל עבורם לשוב לאימונים לאחר המנוחה.

דיווחים: ריאל מדריד ומונאקו סיכמו את עסקת חאמס רודריגס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים חולצה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול זוהה רודריגס על ידי העוברים והשבים בשדה התעופה המקומי של מדריד, ברחאס, מה שעורר התלהבות שיא ושמועות על חתימה סופית והצגת השחקן. בסופו של דבר, התברר כי הקולומביאני שהה במקום רק שעה אחת, כחלק מטיסת קונקשן לניס. לאחר שנחת בצרפת בשעות אחר הצהריים, הוא המשיך ברכב למונאקו, אולם במקום לטוס הלילה ולחבור לשחקני מונאקו, השוהים במחנה אימונים במיאמי, רודריגס נשאר בנסיכות על מנת לארגן את ביתו לקראת המעבר למדריד ועל מנת להיפרד מאנשי המועדון בו שיחק בעונה החולפת. רודריגס כבר הספיק להודיע לאנשי מונאקו שהוא לא מתכוון ליטול חלק במשחקי ההכנה של הקבוצה, על מנת שלא לסכן את מעברו לריאל.

אלפרדו רלאניו, פרשן הכדורגל הבכיר של ה"אס", כתב על המעבר: "רק לפני שנה חאמס היה שחקן אלמוני יחסית וכל החגיגה הזו שארגנו לו אתמול בשדה התעופה במדריד לא הייתה יכולה לעלות על הדעת. הוא היה שחקן טוב גם לפני שנה ועובדה שמונאקו שילמה עליו 45 מיליון יורו לפורטו, אבל אין קבוצות בעולם שמוכרות כמו שתי הספרדיות הגדולות. המונדיאל כן ובמונדיאל הוא כבר הפך לפנים שכולם מכירים. היכולת שלו, המנהיגות שהפגין, הכישרון, הגולים, כולם עשו את העבודה עבור חאמס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הביקור הקצר בשדה התעופה במדריד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנגד, טום שין מה"אינדיפנדנט" הבריטי תהה אם חאמס יצליח להשתלב: "האם זה הצעד הנכון עבור הבלאנקוס? רודריגס היה השחקן הכי טוב במונדיאל האחרון ובריאל ראו איך בארסה מתחזקת משמעותית אחרי עונה חלשה ומביאה את לואיס סוארס. הם פעלו מהר, הנחיתו את טוני קרוס ואחריו, את רודריגס.

אבל המעבר הזה ישר מזכיר לרבים את פרויקט הגלאקטיקוס הכושל של העידן הקודם של פלורנטינו פרס כנשיא המועדון. הרכישה של קרוס תמורת 20 מיליון ליש"ט היא כנראה אחת העסקאות הטובות בהיסטוריה, הוא שווה פי שתיים לפחות. הסכום שריאל תשלם על רודריגס לעומת זאת, נראה מוגזם. יהיה לו קשה מאוד להצדיק את המחיר ויכול להיות שקרלו אנצ'לוטי יצטרך לשנות את הטקטיקה שלו כדי לשלב את הקשר החדש בקבוצה.

בעונה שעברה אנצ'לוטי שיחק 4:3:3 עם רונאלדו משמאל, בייל מימין ובנזמה באמצע. די מריה נע בין האגף למרכז לפי הצורך ורודריגס ייכנס להרכב במקומו, או במקום בנזמה. אבל הוא לא באמת יכול להחליף מישהו משני השחקנים האלה בתפקיד בו הם שיחקו בעונה שעברה. לכן, קיימת אפשרות שרונאלדו הוא זה שיעבור למרכז ורודריגס ישחק כ"תשע שקרי". די מריה עובד הרבה יותר קשה מרודריגס על המגרש והוא טוב יותר ממנו בכנף. חאמס חלש מדי פיזית מכדי לשחק כקשר במרכז ולמעשה אפשר להציב אותו רק באזור הרחבה".

שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה. GettyImages
איפה מכניסים פה עוד כוכב? בנזמה, בייל ורונאלדו/GettyImages

אם העסקה אכן תעמוד על 80 מיליון יורו, כפי שטוענים רוב הפרסומים, הרי שחאמס יהפוך לשחקן החמישי הכי יקר בהיסטוריה. מעליו ברשימה יישארו גארת' בייל (עבר לריאל מדריד), כריסטיאנו רונאלדו (עבר לריאל מדריד), לואיס סוארס (עבר לברצלונה) וניימאר (עבר לברצלונה). שלושת הבאים ברשימה, אחרי רודריגס, יהיו זינדין זידאן (עבר לריאל מדריד) זלאטן איברהימוביץ' (עבר לברצלונה) וקאקה (עבר לריאל מדריד), כלומר כל שמונה ההחתמות הגדולות אי פעם הן של שחקנים שהגיעו לאחת משתי הענקיות של ספרד, כאשר רק אחר כך מגיעות ההחתמות של אדינסון קבאני ודויד לואיז בפריס סן ז'רמן.

בנוסף, חאמס יהיה השחקן החמישי בהיסטוריה שזוכה בתואר הכובש המצטיין של המונדיאל ומיד עובר קבוצה. קדמו לו גיז'רמו סטאבילה הארגנטינאי, שעבר מהורקאן לגנואה אחרי מונדיאל 1930, גארי ליניקר האנגלי, שעבר מאברטון לברצלונה אחרי מונדיאל 1986, אולג סלנקו הרוסי, שנרכש על ידי ולנסיה מלוגרונייס אחרי מונדיאל 1994 ורונאלדו הברזילאי, שעשה את הדרך מאינטר לריאל מדריד בתום מונדיאל 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully