וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בגרמניה: מי הרס את גביע העולם?

נשיא ההתאחדות הגרמנית הודה: "בזמן החגיגות, מישהו הרס חלק מהגביע. לא מצאנו את האשם". על יוגי לב? "ימשיך ביורו". ועוד במהלך החגיגות: נגנבו 300 אלף ליטר בירה בשווי כמיליון דולר

שחקן נבחרת גרמניה מריו גצה (שני מימין) עם גביע העולם. AP
מי אשם? שחקני גרמניה והגביע/AP

שבוע עבר מאז שבו שחקני נבחרת גרמניה בתור גיבורים גדולים למדינתם, כשהם נושאים עמם את גביע העולם בו זכו במונדיאל בברזיל. החגיגות במדינה, שנהנתה מגביע העולם הרביעי בתולדותיה, הראשון מאז 1990 והראשון כמדינה מאוחדת, היו אדירות ומסתבר שאחד השחקנים, לא ברור מי, אולי הגזים מעט.

נשיא ההתאחדות הגרמנית, וולפגנג ניירסבך, הודה בראיון שהעניק ל"די וולט" שהגביע המוזהב והמפורסם לא ממש שרד את החגיגה הגדולה והפרועה: "בשלב מסוים, חלק קטן מגביע העולם פשוט נחתך, התפרק ונעלם. אבל אין מה לדאוג. יש לנו מומחים שעובדים במרץ ויכולים לתקן את המצב. פתחנו בחקירה מאומצת, כדי לגלות מי אחראי לנזק, אבל החקירה הסתיימה ללא ממצאים או אשמים", הוסיף הנשיא בחיוך.

הגביע המדובר אגב, אינו הגביע המקורי שהוענק לגרמניה במרקאנה לאחר הזכייה במונדיאל. הגביע המקורי, שעשוי מזהב אמיתי, שווה כעשרה מיליון יורו ואילו הזוכה במונדיאל מקבלת חיקוי שלו.

על מאמן הנבחרת, יואכים לב, אמר ניירסבך: "העבודה שלו במונדיאל הייתה מאסטרפיס. הדרך בה הוא אימן את הנבחרת, השקט הנפשי שנתן לשחקנים, היכולת שלו להעיר אותם ברגע הנכון ולהנהיג. יוגי יישאר עם הנבחרת גם ביורו 2016, אין ספק בכלל".

"שישה שחקני שחטאר דונייצק נעלמו בצרפת"

כך בוצע "שוד הבירה הגדול" במהלך חגיגות הזכייה במונדיאל?

בתוך כך מסתבר שבמהלך החגיגות בוצע "שוד הבירה הגדול" בגרמניה, כש-300 אלף ליטר בירה נגנבו ליד העיר קרפלד במערב המדינה. לפי החשד, קבוצת של גנבים פרצה למחסן במהלך החגיגות, ובזמן שהחוגגים גמעו ליטרים של בירה, הפורצים העמיסו מאות חביות בירה על משאיות ונמלטו מהמקום. רק ארבעה ימים לאחר החגיגות גילו בעלי המקום שחביות הבירה נגנבו.

עדי ראייה מסרו שראו שלושה גברים לבושים במכנסיים כחולים-לבנים מעמיסים את החביות למשאיות, אך לא חשדו שמדובר בגנבים. שווי הבירה שנגנבה מוערך בכמיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully