וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן זכה בתביעת הבוררות שהגיש נגד בית"ר ירושלים

21.7.2014 / 13:06

המאמן שפוטר זכאי לכל המשכורות בתוספות הוצאות בסך 300 אלף שקל. בית"ר ירושלים חייבת לשלם לו עד סוף החודש

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. קובי אליהו
ניצח בתביעה. אלי כהן/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים בעונה שעברה אלי כהן זכה בתביעת הבוררות שהגיש נגד המועדון. בהחלטה נקבע שהמאמן שפוטר זכאי לכל המשכורות עד לתום העונה בתוספות הוצאות בסך 300 אלף שקל. בית"ר מחויבת לשלם עד סוף החודש את הסכום.

שחקני בית"ר ירושלים במחנה האימונים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הרבה מוטיבציה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים, המתכוננת לעונה שבפתח, ערכה אתמו(ראשון) שני אימונים נוספים במחנה שלה בקובלנץ. הצוות המקצועי קיים אסיפה, בה הקרין לשחקנים קליפ של סרטון מוטיבציה, בהם נראו ספורטאים שיודעים להתמודד עם מצבים קשים. בנוסף, הווידיאו הכיל קטעים שהציגו את האווירה החמה בטדי בעונה החולפת. לשחקנים נאמר כי השנה רוצים לראות במועדון מחויבות לסמל, לבעלים ולאוהדים. השחקנים עצמם כל כך התלהבו עד שבסוף הקליפ החלו לשיר בעצמם את השיר של האוהדים שלהם, "גם בתקופות הכי קשות".

אחד מהם אמר: "הכינו קליפ שעושה צמרמורת, כולם רצו כבר לעלות לשחק. אין דבר יותר חזק מטירוף כזה. עם כל האווירה המצוינת וחדר ההלבשה הטוב שיש כאן, הקלף הכי גדול שלנו זה לנצל את הטירוף של בית"ר והקהל, כי זה היתרון הכי גדול על היריבות".

בבית"ר ירושלים משוכנעים: "לקלאודמיר יש את זה, אבל חסר לו ביטחון"

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה מונף על ידי האוהדים במהלך אימון פתיחת העונה. יוסי ציפקיס
קורצקי לא מרוצה בינתיים מפרדה/יוסי ציפקיס

מי שלא התאמן באופן מלא הוא שלומי אזולאי, שמחלים מפגיעה בקרסול וצפוי לשוב לאימונים בימים הקרובים. אזולאי חתם אתמול רשמית על חוזהו במועדון לעונה אחת ואם יוכיח את עצמו, בית"ר ירושלים תרכוש את כרטיסו מהפועל ראשון לציון תמורת 160 אלף שקלים ותממש את האופציה עליו לשלוש השנים הבאות.

מי שכרגע לא מרשים את הצוות המקצועי הוא דני פרדה. על פי האימונים נראה כי המאמן מנחם קורצקי ועוזרו אורי אוזן לא אוהבים את רמת ההשקעה של השחקן. המאמן מרבה להעיר לו ושחקן בקבוצה אף אמר: "אצל קורצקי זה קודם כל עבודה ואם דני לא יישר קו, הוא לא יראה דשא. שחקנים כבר אמרו לו שכדאי לו לשנות גישה".

הבעלים אלי טביב צפוי להצטרף למחנה בימים הקרובים וייתכן כי הוא יספיק לצפות במשחקה של הקבוצה מחר נגד קבוצת חובבים מהליגה הרביעית בגרמניה. טביב אף צפוי לשבת עם הצוות המקצועי ולבדוק מספר אופציות לחיזוק, כאשר במועדון הוחלט כי החיזוק יגיע בחלק הקדמי, בדמות חלוץ או שחקן כנף. הבאתו של חסוס מנדס ירדה מהפרק בשלב זה.

עדכון ראשון: 07:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully