וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "לקלאודמיר יש את זה, אבל חסר לו ביטחון"

20.7.2014 / 8:00

בבית"ר מרוצים מההתאקלמות של הברזילאי. קורצקי באסיפה: "מרוצה מהעמידה, חייבים להיות יציבים". אזולאי נפגע

שחקני בית"ר ירושלים במחנה האימונים. אושרי דודאי, מערכת וואלה!
"על פניו זה נראה טוב אבל זאת רק תחילת הדרך". שחקני בית"ר במחנה/מערכת וואלה!, אושרי דודאי

בית"ר ירושלים סיימה את סוף השבוע הראשון במחנה האימונים בגרמניה, כאשר בקבוצה שמים דגש על המרקם החברתי והאווירה המשפחתית בין השחקנים. יחד עם זאת, גורם במועדון אמר: "בסופו של דבר דברים יימדדו בתוצאות וביכולת לשמור על המרקם הזה תחת לחץ. על פניו זה נראה טוב אבל זאת רק תחילת הדרך".

המאמן מנחם קורצקי ערך לשחקניו אסיפה בה צפו השחקנים בקטעים מהמשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שני האחרון ברמת גן. קורצקי אמר לשחקנים: "אני מרוצה מהעמידה שלכם על המגרש, היה שינוי גדול מהמשחק בנתניה. הייתה יכולת אישית טובה בהתקפה והצטרפות גדולה של שחקנים למרות שלא הספקנו לעבוד על זה מספיק. אהבתי את הגישה". קורצקי העיר לגבי דברים שלא אהב ואמר: "תהיה יותר מרוכזים ואל תורידו הילוך כמו במחצית השנייה. אנחנו חייבים להיות יציבים".

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. אופיר סער, מערכת וואלה!
"הוא מהסס קצת ולאט לאט משתחרר מהלחץ". קלאודמיר/מערכת וואלה!, אופיר סער

הקשר שלומי אזולאי נפצע בקרסולו במהלך האימון. הקרסול של השחקן נראה נפוח ונראה כי הוא ייעדר לפחות מספר ימים. ססאר ארסו הצטרף למחנה לאחר שטס ביום רביעי לספרד בנוגע לויזה שלו. דושאן מאטוביץ' צפוי להצטרף מחר. בבית"ר אמרו על הקשר הברזילאי קלאודמיר: "רואים שיש לו את זה, אבל הוא קצת חסר ביטחון ומרגיש שהוא צריך להוכיח את עצמו. הוא מהסס קצת ולאט לאט משתחרר מהלחץ. הוא לא מדבר אנגלית וקשה לו עם השפה אבל הוא עושה הכל כדי להשתלב ונראה שמח להיות כאן".

בבית"ר צפויים לוותר על חסוס מנדס ולחפש שחקן התקפה זר. בקבוצה לא ממהרים ויבדקו מספר אופציות כאשר הכיוון למצוא שחקן התקפה שישלים את ז'רקו קוראץ'. בבית"ר לא פסלו את האפשרות לצרף את שלומי אזולאי ממכבי חיפה או תומר סוויסה ולחפש לצידו זר צעיר כהשקעה לשנים הבאות. ביום שלישי צפויה הקבוצה לערוך את משחקה הראשון במחנה נגד קבוצת חובבים מהליגה הרביעית בגרמניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני בית"ר ירושלים עומר אצילי, אופיר קריאף, טל כחילה. אושרי דודאי, מערכת וואלה!
מבחן ראשון ביום שלישי. כחילה, אצילי וקריאף/מערכת וואלה!, אושרי דודאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully