וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימור הגדול של אביו של רורי מקלרוי

גרי מקלרוי הימר לפני עשר שנים שבנו יזכה בתואר האליפות הפתוחה עד גיל 26. סכום של 200 ליש"ט תורגם ל-100 אלף. גם חבריו של האב זכו

רורי מקלרוי שחקן הגולף הצפון אירי. AP
"מרגיש מדהים". מקלרוי/AP

הגולפאי רורי מקלרוי זכה הערב (ראשון) באליפות בריטניה הפתוחה שהינה תואר המייג'ור השלישי בקריירה, ועשה זאת בגיל 25 בלבד. ביום התחרויות האחרון הוא גבר על סרחיו גרסיה וריקי פאולר כאשר הצפון אירי הצטרף לטייגר וודס וג'ק ניקלאוס כשחקנים היחידים שזכו בשלושה תארי מייג'ור עד גיל 25. אלא שהסיפור הגדול הוא דווקא אביו של מקלרוי שההימור על בנו סידר לו קופה גדולה הערב.

גרי מקלרוי הרוויח 100 אלף ליש"ט מכיוון שלפני עשר שנים הוא הימר בסכום של 200 ליש"ט בלבד שבנו יזכה בתואר עוד לפני גיל 26. האב שהאמין בבנו החליט יחד עם שלושה חברים להמר בסכום זעום יחסית שרורי מקלרוי יעמוד בציפיות כשהיחס אז עמד על 1 ל-500. בעקבות ההימור הגדול, חבריו יקבלו 80 אלף ליש"ט כל אחד.

"זה מרגיש מדהים", אמר הגולפאי המאושר. "זה לא היה פשוט. היו כמה בחורים שנשפו בעורפי וכל מה שהייתי צריך זה להישאר מרוכז. לזכות בשלושה מייג'ורים בגיל 25 זה הישג גדול". מקלרוי הבן, אגב, ישלשל לכיסו 975 אלף ליש"ט והוא הצפון אירי השני שזוכה בתחרות הפתוחה אחרי שלפני ארבע שנים עשה את זה דארן קלארק שזכה בסנט ג'ורג'.

מקלרוי הבן התייחס גם להימור של אביו, וסיפר: "אני לא חושב שזה חשוב יותר מדי לאבי כעת, אבל החברים שלו שהצטרפו להימור שמחים יותר היום. אני מקווה שההימור עדיין בתוקף. אני לא בטוח שכן, אבל אם כן, זה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully