וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה סיימה שביעית, טורקיה זכתה ביורובאסקט

20.7.2014 / 16:25

17 נקודות של עידן זלמנסון הובילו את ישראל לניצחון 55:68 על צרפת, הטורקים חגגו זכייה היסטורית בטורניר עם 57:65 על ספרד

שחקן נבחרת העתודה עידן זלמנסון. איגוד הכדורסל,
אקורד סיום טוב. זלמנסון/איגוד הכדורסל

נבחרת העתודה של ישראל סיימה היום (ראשון) את השתתפותה באליפות אירופה במקום השביעי לאחר שניצחה את נבחרת צרפת החזקה 55:68 במשחק על המקום השביעי. המיקום הוא הגבוה ביותר שהשיגה נבחרת העתודה מאז שנת 2007, ומסכם בצורה חיובית קמפיין בהחלט מפתיע ומעודד של השחקנים של שרון דרוקר. הנבחרת תשוב מחר ארצה ותזכה לקבלת פנים צנועה, בשל המצב הבטחוני, במעמד יו"ר איגוד הכדורסל החדש עמירם הלוי.

המחצית הראשונה בהתמודדות עם הצרפתים, שסומנו עד לרבע הגמר כמועמדים לזכייה בטורניר, הייתה שקולה כשסל ועבירה של אדם אריאל נותנים לנבחרת יתרון 27:30 אחרי 20 דקות, אלא שלמחצית השנייה עלתה רק ישראל, פתחה פער דו ספרתי עם תחילת המחצית, ולא שמטה אותו עד לסיום בדרך לניצחון 55:68.

קלעו לישראל: עידן זלמנסון 17 ו-7 ריבאונדים, תומר גינת 15 (ב-17 דקות), אדם אריאל 12, רפי מנקו 10 ו-6 ריבאונדים, נאור שרון 6 ו-9 אסיסטים, איגור קולשוב 5 ו-6 ריבאונדים, רום גפן 2 וגולן גוט 1. מקסים קיקוס שותף ולא קלע. בלט צרפת: מוחמדו ג'ייטה 14 ו-8 ריבאונדים.

ובינתיים נבחרת העתודה של טורקיה זכתה הערב באליפות אירופה אחרי ניצחון 57:65 על ספרד בגמר. זו הפעם הראשונה שטורקיה זוכה במדליית הזהב במפעל אחרי שהיא כבר גרפה בעבר מדליות כסף וארד. ספרד לעומתה משיגה מדליית כסף רביעית.

רבע שני מוחץ של טורקיה (10:21) סידר לה יתרון 28:35. עם זאת, ספרד חזרה לעניינים ברבע השלישי. שתי דקות לסיום ספרד עוד צמצמה ל-58:57, אבל טייפון ארולקו קלע שתי נקודות לטורקים ומוחסין יסאר קירב אותם לניצחון הגדול. סדי עוסמאן הצטיין בשורות הנבחרת הטורקית עם 20 נקודות, טלאט אלטונבי הוסיף עשר נקודות. אוריול פאולי הוליך את הספרדים עם 17 נקודות.

* נבחרת הנערות סיימה את הבית המוקדם של אליפות אירופה דרג ב' עם ניצחון 33:83 על דנמרק ועם מאזן מושלם 0:4. הנבחרת עלתה לבית רבע הגמר עם ניצחון וביום שני היא תדע מי יהיו יריבותיה, הונגריה ואחת מבין אוקראינה או מונטנגרו. בשלב השני תשחק הנבחרת עוד שני משחקים ותנסה לסיים באחד משני המקומות הראשונים ולעלות למשחק חצי הגמר, כששלוש הראשונות באליפות יעלו לדרג א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully