וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולות בגאנה לעצור את אסמואה ג'יאן בפרשת היעלמות

חברו הטוב של חלוץ הכוכבים השחורים, זמר היפ הופ מקומי בשם קסטרו, נעלם בלב הים כשהשניים שהו בחופשה משותפת

אסמואה ג'יאן שחקן נבחרת גאנה. רויטרס
לא סיפר הכול למשטרה? ג'יאן/רויטרס

חלוץ נבחרת גאנה, אסמואה ג'יאן, הסתבך בשבועיים האחרונים בפרשת היעלמות של זמר היפ הופ מפורסם וכעת נשמעים במדינה קולות שקוראים לעצור אותו. ההיעלמות הזו מסעירה את גאנה לאחרונה.

תחילת הפרשה לפני שבועיים, ב-6 ביולי. ג'יאן שחזר למולדתו אחרי המונדיאל, יצא לחופשה עם כמה חברים קרובים, ביניהם זמר ההיפ הופ תאופילוס טאגו, המכונה קסטרו. החבורה הגיעה לאתר נופש יוקרתי בעיר אדה שבדרום-מזרח גאנה וכעבור כמה ימים קסטרו ואשה ששמה ג'נט באנדו, נעלמו אחרי שיצאו לים כשהם רכובים על אופנוע ים. מאוחר יותר אופנוע הים נמצא מיותם ומשלחות החיפוש בימים הבאים העלו חרס.

ג'יאן תושאל על ידי משלחת החיפושים ויצא איתה לנסות לאתר את הנעדרים, אבל מוריס אמפאו, עו"ד מקומי, דורש לעצור אותו ואנשים נוספים, ביניהם אחיו, באפור ג'יאן. הוא טוען שהכדורגלן יודע יותר ממה שהוא סיפר למשטרה ובעיקר מתלונן על התהליך. "אם גאנה הייתה מדינה רצינית, המשטרה לא הייתה יוצאת לחיפושים ביחד עם ג'יאן, היא הייתה עוצרת וחוקרת אותו עד תום התהליכים", אמר אמפאו. יחד עם זאת, כרגע לא נראה שהכדורגלן ייעצר.

ג'יאן וקסטרו הם חברים טובים והקליטו ביחד כמה שירים. החלוץ בן ה-28 דחה את חזרתו לשורות אל אין מאיחוד האמירויות בעקבות היעלמותו של הזמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully