וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אייק אופייבו חתם לעונה נוספת

19.7.2014 / 20:16

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפורוורד שנפצע בצורה קשה בעונה החולפת, קיבל אמון מחודש מג'ף רוזן: "הוא שחקן מצוין ומנהיג"

שחקן מכבי חיפה אייק אופייבו מול שחקן בנביט צ'אק דייויס. אדריאן הרבשטיין
מקבל אמון למרות הפציעה הקשה. אופייבו/אדריאן הרבשטיין

סגנית האלופת מכבי חיפה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הפורוורד הניגרי אייק אופייבו לעונה נוספת. כזכור, אופייבו נפצע בצורה קשה וקרע את הרצועה הצולבת בברכו במהלך העונה החולפת, אך כפי שפורסם בוואלה ספורט, הבעלים ג'ף רוזן הבטיח לאופייבו בעת הפציעה כי לא ישכח אותו, ואם הניגרי יוכיח כי התגבר על הקרע ברצועה הצולבת, לא מן הנמנע שיחזור לחיפה כבר בתחילת העונה הקרובה.

"אייק אופייבו הוא שחקן כדורסל מצוין ומנהיג כריזמטי", אמר בעלי הקבוצה ג'ף רוזן. "אייק עובד קשה והוא בדרך להיות בכשירות מלאה לקראת פתיחת האימונים. הוא הוכיח שהוא אחד השחקנים היעילים ביותר בליגה". "אייק הוא שחקן מגוון ואדם מיוחד ויהיה לו חלק משמעותי בקבוצה", אמר מאמן הקבוצה רמי הדר.

אופייבו, 29, הופיע ב-17 משחקים בעונת החולפת בליגת העל (פתח ב-7) וקלע 11.8 נקודות לצד 4.5 כדורים חוזרים ב-22.5 דקות כשהוא קולע ב-52.4% מחוץ לקשת, עד שסבל מקרע ברצועה הצולבת ב-26 בינואר. ב-13 משחקים ביורוקאפ (פתח ב-3), רשם אופייבו ממוצעים של 12.2 נקודות ו-5.6 ריבאונדים ב-26.3 דקות כשהוא קולע ב-35.5% מטווח השלוש. הוא דורג רביעי ביורוקאפ במספר הכדורים החוזרים (32), חמישי בזריקות עונשין (61) ושישי בקליעות עונשין (47).

מי שחתמו בחיפה עד כה הם הזרים ג'ף אלן, שהצטרף מהפועל עפולה, ורנה רוז'ו שמגיע מהליגה המקסיקנית, לצד הישראלים בן רייס, דגן יבזורי, תומר בר אבן ואלכס צ'וברביץ' שממשיכים עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully