וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ניצחונות לברצלונה, ארסנל, ליברפול וצ'לסי

התותחנים ניצחו 0:2 את בורהאם, 0:1 לילדי בארסה על רקראטיבו. הקבוצות של מוריניו ורוג'רס חזרו מפיגור, קאמבק לסובוטיץ'

ארון ראמזי שחקן ארסנל (שמאל) מול לי אניול שחקן בורהאמווד. GettyImages
שוב על הדשא. ראמזי מול אניול/GettyImages

הקבוצות הגדולות באירופה ממשיכות להתכונן לעונת המשחקים הקרובה, 2014/15. היום (שבת) קיימו כמה מקבוצות הצמרת של הפרמיירליג משחקי הכנה, כשבמוקד עמדו ארסנל, ליברפול וצ'לסי.

התותחנים ניצחו 0:2 את בורהאם, כשקריסטופר אולסון כובש את הראשון בדקה ה-68 לאחר בישול של תומאש רוזיצקי ואפובה את השני בפנדל בדקה ה-86. אצל ארסנל שיחקו בין היתר וויצ'ק שצ'סני, קרל ג'נקינסון, נאצ'ו מונריאל וארון ראמזי. רוזיצקי ואבו דיאבי נכנסו כמחליפים.

** גם צ'לסי הצליחה לנצח ועשתה את זה עם 2:3 על ווימבלדון. ג'ון טרי כבש צמד (74 ו-90), כשבין לבין מוחמד סלאח (83) משלים את המהפך אחרי שווימבלדון כבר הובילה 0:2. בצ'לסי, חוץ מטרי וסלאח שיחקו שוורצר, ואן חינקל, מאטיץ', טרי ואיבנוביץ'.

** ליברפול התקשתה מעט, אבל הצליחה לנצח 1:2 את פרסטון, לאחר שכבר פיגרה 1:0. סוסו (74) ופטרסון (77) כבשו למייטי רדס, שפתחו בין היתר עם לאמברט, קוטיניו, בוריני, צ'אן (שגם נפצע והוחלף) ושקרטל.

** מי שסיימה את ערב ההכנה הגדוש היא ברצלונה, או יותר נכון קבוצת המילואים של ברצלונה שניצחה 0:1 את רקראטיבו הואלבה. לואיס אנריקה פתח עם שחקני המשנה וביצע חילופים רבים כשגם שוער הרכש טר סטגן קיבל הזדמנות בין הקורות. את שער הניצחון כבש חואן רומן בדקה ה-67.

** סגנית אלופת גרמניה דורטמונד ניצחה 3:4 את היידנהיים, כשאת ההצגה גנב הבלם הסרבי נוון סובוטיץ', שנכנס בדקה ה-74 וחזר לשחק אחרי 252 ימים בהם נעדר עקב פציעה. כמו כן, שיחקו בדורטמונד פישצ'ק, שמלצר, סבסטיאן קהל, מחיטריאן, אובמיאנג והופמן. אובמיאנג (21), מחיטריאן (54 ו-71) וגיאו (86) כבשו לשוורצגלבן, במשחק בו צפו 9,000 צופים.

** שאלקה ניצחה 0:3 את האנזה רוסטוק, כשחלוץ הרכש מלברקוזן סידני סם כובש צמד (69 ו-74) ויאן קירשהוף, שהתאושש מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת, מוסיף אחד ביניהם (72).

אלבארו מוראטה עבר ליובנטוס תמורת 20 מיליון יורו

ריקי לאמברט שחקן ליברפול. GettyImages
מגשים את החלום בגיל 32. לאמברט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully