וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקנים יהודים יעזרו לאוסטריה וינה ברכישת דמארי?

באוסטריה מעריכים שהם יסייעו עם סכום ההעברה להפועל ת"א ויממנו חלק משכרו. המנהל הספורטיבי: "בקרוב יהיו חדשות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אנשי אוסטריה וינה סירבו להתייחס בסוף השבוע למו"מ המתקדם של המועדון בנוגע לרכישתו של עומר דמארי, אך נראה שהעסקה שתשלח את חלוץ הפועל תל אביב לבונדסליגה האוסטרית, הולכת ומתגבשת.

אוסטריה וינה לא רכשה שחקן ביותר מ-700 אלף יורו מאז קיץ 2005 ובשבועות האחרונים אנשי כדורגל באוסטריה טענו שהמועדון מהבירה לא ישלם סכום העברה שיעלה על מיליון יורו, למרות מכירתו של פיליפ הוזינר לראן תמורת 1.9 מיליון יורו. הסיבה: בשנים האחרונות המועדון משקיע בעיקר במחלקת הנוער וברכישת כישרונות צעירים.

תג המחיר של דמארי נע סביב 1.6 מיליון יורו, סכום גבוה בדרך כלל עבור המועדון, אך כעת נראה שהתערבות של אנשי עסקים אמידים מהקהילה היהודית בעיר הבירה, היא זו שעשויה להנחית את החלוץ בקבוצה בכל זאת. על פי ההערכות באוסטריה, אותם אנשי עסקים יממנו חלק מסכום ההעברה וכן חלק משכרו של דמארי, שכן המועדון לא נוהג לשלם סכומים דומים לאלו שהוא דורש.

חשוב לציין שאחרי התפרקותה של הכח וינה לקראת פרוץ מלחמת העולם השנייה, אוסטריה וינה נחשבת לקבוצה ש"מקורבת" לקהילה היהודית במדינה בכלל ובעיר בפרט. בשנים האחרונות אנשי עסקים יהודים ניסו להנחית בקבוצה כמה שחקנים ישראלים, אך הדברים לא הבשילו. כעת נראה שייתכן שדמארי יהפוך לישראלי השני בקבוצה אחרי שי הולצמן, ששיחק במדיה ב-1999.

בתוך כך, המנהל המקצועי של אוסטריה וינה, תומאס פאריץ אמר לתקשורת בארצו: "מעגל המועמדים מאוד מצומצם. אנחנו מחפשים חלוץ שיתאים לסטנדרטים שלנו - שחקן ברמה גבוהה ושהוא יהיה מהיר. אנחנו מנהלים שיחות, אבל אין שום דבר קונקרטי. יחד עם זאת, בזמן הקרוב תהיינה חדשות".

עומר דמארי הפועל תל אביב בועט פנדל. ברני ארדוב
יהפוך לישראלי השני של אוסטריה וינה אחרי שי הולצמן? דמארי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully