וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה וינה שיפרה את הצעתה לעומר דמארי

המו"מ בין הצדדים מתקדם ובסביבת החלוץ מעריכים כי קיים סיכוי גבוה שהוא יעבור לאוסטריה כבר בימים הקרובים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חלוץ הפועל תל אביב, עומר דמארי, בדרך לאוסטריה וינה. אחרי שדחה את ההצעה הקודמת של הקבוצה האוסטרית, זו הגישה הצעה משופרת ודמארי עשוי לעשות את המעבר באופן רשמי כבר בימים הקרובים.

סוכניו של החלוץ, גלעד קצב ואדם קידן, נחתו היום (שישי) באוסטריה כדי לקדם את המשא ומתן בין החלוץ לקבוצה. כרגע ישנה התקדמות משמעותית והאוסטרים מוכנים לשפר את ההצעה לדמארי שעומדת על 280 אלף יורו, אך מקורב לעסקה טוען כי עדיין קיימים פערים בין הצדדים. בכל אופן, כרגע יש אופטימיות אצל שני הצדדים שאכן תיסגר עסקה בין הפועל תל אביב לבין האוסטרים, אולם כאמור יש עוד פרטים שצריכים להיסגר.

חשוב לציין כי דמארי עצמו לא ממש מתלהב לעבור לאוסטריה, אך בגלל המצב המקצועי והכלכלי בהפועל נראה כי הוא הבין שעדיף לו למצות את המשא ומתן עם האוסטרים ולא להסתכן בכך שיישאר ללא הצעות באירופה ויגיע לעימות עם ההנהלה האדומה שנחושה למכור אותו.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
העזיבה קרובה מתמיד. עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב נחתה אחר הצהריים בישראל לאחר התבוסה 3:0 באסטנה, והמאמן אסי דומב אמר: "לא ציפינו למצב שנספוג שלושה שערים, אבל זה חלק מהכדורגל, אנחנו מועדון חזק ונתכונן למשחק הבא. אני אשתדל להעביר את האמונה שלי, כשחקן וכמאמן, שאתה עולה לכל משחק כדי לנצח. אני בטוח שנצליח בזה".

על דמארי אמר המאמן: "אני לא מעודכן לגבי הסוגיה של עומר. כל מאמן היה רוצה את עומר בהפועל תל אביב, אבל בכל מקרה אנחנו מועדון חזק ונדע לחפש שחקן מתאים אם עומר לא יישאר. אני סמוך ובטוח שנוכל למצוא מחליף ראוי לעומר".

הבלם אוראל דגני, שהורחק בשלב מוקדם בתבוסה בקזחסטן, הוסיף: "נקלענו לסיטואציות עליהן לא חשבנו. ראיתם שהיה אדום ופנדל שלא הגיעו לנו. האדום? טעות שופט לדעתי ולדעת הרבה אנשים. זה הרס את המשחק. אנחנו מקווים שעומר יחזור וישחק אצלנו, וכמובן שאנחנו צריכים עוד חיזוק בעמדות מסוימות, אבל אנחנו מודעים לבעיות של המועדון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מקווה שדמארי יישאר. אוראל דגני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully