וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם אוחנה: "לא הייתה לי כוונה לייחל למותם של אנשים"

קפטן הנוער של הפועל באר שבע התנצל על הפוסט שכתב בפייסבוק. אוהדי הקבוצה הוכו לאחר המשחק בקרואטיה

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
תקרית לא נעימה. אוהדי הפועל באר שבע/ברני ארדוב

הפוסט של אבירם אוחנה, קפטן קבוצת הנוער של הפועל באר שבע, גרם להרבה הדים ותגובות במועדון עצמו ומחוצה לו. כזכור, אוחנה כתב בחשבון הפייסבוק שלו ש"אחרי שתיגמר הפעולה הקרקעית בעזה, צריך להתחיל בפעולה קרקעית אחרת – פעולה פה בישראל. לנקות מהמדינה את כל השמאלנים העלובים. שמאלנים לתאי הגזים!".

במועדון נדהמו לראות את הדברים, לקחו מאוחנה את סרט הקפטן והוסיפו: "הוא יועמד לוועדת משמעת במהירות. אמירה חמורה ומסוכנת מאוד בלי טיפת כבוד להיסטוריה היהודית. יש לנו אפס סובלנות להתנהגות שכזו. מדובר בתגובה מטומטמת של שחקן שאמור לייצג את המועדון ולשמש כקפטן. הוא בייש אותנו".

הערב פרסם השחקן תגובה לפוסט שלו וניסה להסביר: "הצד הראשון זה הצד שלי - הצד שנמצא במשך כל היום בממ?ד במקום לעשות את מה שאני אוהב - לשחק כדורגל. הצד השני זה הצד של החברים שלי - שנמצאים כעת בעזה ונלחמים וכמו כל עם ישראל ואולי טיפה יותר. הדאגה לשלומם קשה מנשוא".

"למי שלא יודע, אין ולא הייתה בסטטוס הזה שום כוונה, ולו הקטנה ביותר לייחל למותם של אנשים, ובטח שבטח שלא לגרום לזילות השואה. אתם מוזמנים להציץ בפיד שלי ולראות שמעולם לא בחרתי צד פוליטי, אולם בעקבות מצב העניינים פרסמתי את הסטטוס".

אוחנה הוסיף: "כהוכחה לכך שכל קשר בין מה שכתבתי ברגע אחד של חרדה לבין זילות השואה מקרי בהחלט, אני מבטיח שכשתיגמר המלחמה אלך באופן עצמאי להתנדב פעם בשבוע במוסד אשר עוזר לניצולי השואה. שוב, שבת שלום ובשורות טובות לכולם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבוכה בבאר שבע. דף הפייסבוק של אבירם אוחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקרית לא נעימה אירעה לאוהדי הפועל באר שבע לאחר משחק ההפסד בקרואטיה מול ספליט, ביום חמישי. על פי ה"קרואטיאן טיימס", שישה מאוהדי ספליט נעצרו על ידי המשטרה המקומית לאחר שהכו את האוהדים הישראלים.

התקרית התרחשה כאמור בתום המשחק, בו ביצעו הקרואטים מהפך מאוחר וניצחו 1:2. אוהדי באר שבע, שקולם נשמע היטב ביציעים במהלך המשחק, נתקלו במספר מקומיים ברחוב שממוקם סמוך למרכז המסחרי שנמצא בנמל של ספליט, הפונה אל הים האדריאטי. הקרואטים השתמשו באלימות כלפי אוהדי באר שבע, המשתייכים לקבוצת האוהדים "קרייזי רד" ואף חטפו מהם את הדגלים בהם החזיקו. בתום מרדף קצר, הצליחה המשטרה הקרואטית לתפוס את ששת החשודים ולעצור אותם.

עדכון ראשון: 11:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully