וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מוכנה לבכורה של לואיס אנריקה

הקטאלנים ייפגשו את רקראטיבו (22:00, ספ'1), מאסיפ: "אני יכול להיות השוער הראשון". צפו: דאולופאו מסתלבט על רונאלדו

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
המבחן שלו יוצא לדרך. לואיס אנריקה/AP

ברצלונה החדשה, גרסת 2014/15, תצא הערב (שבת, 22:00, ספורט 1 ו-HD) לדרך עם משחק מול רקראטיבו הואלבה מהליגה השנייה, במסגרת חגיגות השנה ה-50 לטורניר קולומבינו המסורתי אותו מארגנת רקראטיבו.

הקטאלנים יציגו לראשונה על הקווים את המאמן החדש לואיס אנריקה וצפויים כמובן להעניק מנוחה כמעט לכל הכוכבים שלהם. מי שעשוי לזכות לדקות ראשונות בין הקורות הוא השוער הגרמני מארק אנדרה טר שטגן, אולם הוא ככל הנראה יישאר על הספסל בפתיחה, בעוד השוער השלישי ג'ורדי מאסיפ ייפתח.

מאסיפ התראיין אמש ונשמע מאוד בטוח בעצמו לקראת העונה. השוער בן ה-25 מאמין שלמרות שבארסה הביאה שני שוערים איכותיים בדמות טר שטגן והצ'יליאני קלאודיו בראבו, זו יכולה להיות דווקא העונה שלו. מאסיפ נשאל על כך שויקטור ואלדס אמר שהוא מקווה שהוא יהיה יורשו: "זה כבוד עצום. אני יודע שיהיה לא קל בכלל להחליף את ויקטור, כי הוא השוער הכי טוב שהיה לקבוצה אי פעם. תמיד יש תחרות בברצלונה ואני חי עם זה. יש כאן שלושה שוערים מצוינים. אני בטוח שאני יכול להיות השוער הראשון של המועדון".

צפו: ג'רארד דאולופאו ראה את חברו לקבוצה מאסיפ מגיע למתחם האימונים של ברצלונה והחליט לחקות את חגיגת השער של כריסטיאנו רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully