וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: באשדטובר חזר, מנ' סיטי ניצחה, פ.ס.ז' הובכה

הבלם חזר אחרי 19 חודשים ופתח במשחק ראווה של באיירן. 1:2 לאלופת אנגליה על הארטס, 2:4 ללייפציג על אלופת צרפת

חואן ברנאט שחקן באיירן מינכן. רויטרס
מתחיל להתרגל. חואן ברנאט/רויטרס

ללא אלופי העולם הטריים, יתר הכוכבים שסיימו זה עתה את המונדיאל וגם בלי רוברט לבנדובסקי הפצוע, באיירן מינכן קיימה הערב (שישי) משחק ראווה נגד רד בארונס, אחת מקבוצות מועדוני האוהדים שלה, וניצחה 0:3. הולגר באדשטובר ערך קאמבק מרגש אחרי 19 חודשים וענד את סרט הקפטן. שחקני הרכש חואן ברנאט וסבסטיאן רודה פתחו בהרכב, כשדויד אלאבה שיחק בהתקפה והבקיע צמד בשתי בעיטות חופשיות (5 ו-37). דניאל האגלר בן ה-17 כבש בתווך (22). גם לוקאס שול (בנו של מהמט) וג'אנלוקה גאודינו (בנו של מאוריציו) שיחקו וייצגו דור שני בבאיירן.

אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את הארטס בסקוטלנד. אלברו נגרדו בישל לסקוט סינקלייר בדקה ה-25, עוסמן סו השווה בדקה ה-56 מול ווילי קבאז'רו שהחליף בהפסקה את ריצ'רד רייט הוותיק, ואלכסנדר קולארוב הכריע בפנדל בדקה ה-80.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
עדיין בפגרה. זלאטן איברהימוביץ' נגד לייפציג/GettyImages

זלאטן איברהימוביץ' שיחק לראשונה בטרום העונה, בדיוק שנתיים מאז החתימה הרשמית בפריס סן ז'רמן, אך לא כבש במחצית הראשונה, הוחלף בהפסקה וראה את אלופת צרפת מפסידה 4:2 ללייפציג, העשירה החדשה של גרמניה והעולה הטרייה לבונדסליגה השנייה. הרווין אונגנדה הצעיר כבש (10) ובישל לז'אן כריסטוף באהבק (27), בעוד טרנס בויד האמריקאי השווה זמנית עבור לייפציג (25) וגם קיבל עם סיום המחצית את החולצה של זלאטן. במחצית השנייה ביצעה לייפציג את המהפך, הודות לשערים של יוסוף פולסן (51), דניס תומאלה (65) ועצמי של מרקיניוס (77).

גם רומא קיימה משחק הכנה וניצחה 1:3 את נבחרת אינדונזיה עד גיל 23. אשלי קול וסליח אוצ'אן ערכו הופעת בכורה, כשהטורקי הצעיר גם כבש בדקה ה-13. אלסנדרו פלורנצי הבקיע ראשון (8) ומרקו בוריילו חתם (43).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אשלי קול שחקן רומא. Giuseppe Bellini, GettyImages
הופעה ראשונה במדים החדשים. אשלי קול/GettyImages, Giuseppe Bellini

* אייל גולסה פתח בהרכב פאוק סלוניקי ושיחק 45 דקות בהפסד 2:1 לזוולה ההולנדית. גולסה כמעט כבש בדקה ה-38 והוחלף ביתרון של 0:1, אך ההרכב השני של קבוצתו היוונית נוצח בסיום.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב קלאב ברוז' במשחק ההכנה נגד בורדו, אך ספג פגיעה קלה בדקה ה-38 והוחלף על ידי מקסים לסטיין. המשחק הסתיים ב-0:0.

* דינמו מוסקבה, יריבתה של עירוני קרית שמונה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, הפסידה במשחק הכנה 1:0 למטאליסט חרקוב האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully