וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הפסידה 90:86 לסרביה ברבע גמר אל' אירופה

איזו אכזבה לישראל, שכבר הוליכה ב-9 נקודות ברבע האחרון ונוצחה רק לאחר שתי הארכות דרמטיות. 28 נק' לרפי מנקו

שרון דרוקר מאמן נבחרת העתודה עם השחקנים. ברני ארדוב
תם מסע הקסם. שחקני נבחרת העתודה/ברני ארדוב

המסע המוצלח של נבחרת העתודה באליפות אירופה דרג א' הנערכת בכרתים, נקטע הערב (שישי) בצורה אכזרית בשלב רבע הגמר, בו ישראל שמטה יתרון של תשע נקודות ברבע הרביעי, נקלעה לשתי הארכות דרמטיות ובסופו של דבר הפסידה 90:86 לסרביה.

שחקניו של שרון דרוקר הציגו משחק הקרבה נהדר ונהנו מיום קליעה פנטסטי של הקפטן רפי מנקו (28 נקודות), אך פספסו הזדמנויות לסגור עניין ובסופו של דבר נכנעו אחרי 50 דקות ליריבה שהייתה עדיפה על הנייר וגם העפילה לחצי הגמר מול טורקיה. לא הצטרף הישג נוסף לגמרים של 2000 ו-2004, אך נבחרת העתודה הנוכחית יכולה להתגאות בטורניר נפלא, ממנו היא נפרדת עם תחושת החמצה גדולה.

המאמן שרון דרוקר סיכם: "אין הרבה מה להגיד. הבחורים בוכים בחדר ההלבשה. קיבלנו את המחמאות שאנחנו הקבוצה שהכי כיף לראות, אבל עם מחמאות לא הולכים לחצי גמר. אני גאה בשחקנים שלי, הם נלחמו כמו אריות. אם היה 'מגיע' בספורט, אז לנו היה מגיע, אבל אין והם צריכים ללמוד את זה. הרגשה קשה מאוד, הכאב אדיר. יש לנו שחקנים אכפתיים שעכשיו הם שבורים. הם עשו אליפות הרואית וזה ברח לנו".

תומר גינת שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
שמר את ישראל במשחק ברבע השלישי. תומר גינת/מגד גוזני

מהלך המשחק

עידן זלמנסון קלע את הנקודות הראשונות של ישראל, אבל סרביה ברחה מהר ל-5:11, לפני שזלמנסון הגיב עם סל נוסף. הסרבים כבר הגדילו ל-7:14, אלא שאז גולן גוט ואיתי שגב סיפקו נקודות וגם עשו עבודה טובה בהגנה, לפני שרפי מנקו הפך ל-15:16 בסיום הרבע הראשון.

מנקו המשיך מאותה נקודה ברבע השני וישראל עלתה כבר ל-15:21. במצב של 18:23 נתקעו שתי הנבחרות ללא נקודות במשך יותר מארבע דקות. סרביה לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם נקודות של סטפן פוט. נאור שרון העלה את ישראל ל-22:28 אחרי דקות רעות בהתקפה, בעוד היריבה בעיקר איבדה כדורים ולא ניצלה הזדמנויות רבות לחזור להוליך. 25:28 לנבחרת של דרוקר בהפסקה.

סרביה חזרה מרוכזת יותר מההפסקה ועלתה ל-32:34, לפני שתומר גינת לקח אחריות עם ארבע נקודות ואסיסט לגוט והחזיר את ישראל ליתרון. הנדנדה נמשכה עם ניקולה רביץ', שבעזרת סל ועבירה סידר לסרביה יתרון 41:43 בסוף הרבע השלישי.

לרבע האחרון ישראל עלתה בהתלהבות, כשהדברים אמורים בעיקר לגבי שגב. ארבע נקודות של האתלט המצוין הובילו את ישראל ל-43:47 כשנותרו שמונה דקות לסיום. הסרבים הקטינו ל-51:48, אך אז מנקו ענה עם שתי שלשות נהדרות ושלח את היריבה לפסק זמן בפיגור של תשע נקודות. מנקו המשיך לככב, אבל הסרבים החלו במטווח שלשות וקיזזו אט אט את הפער, עד ל-64:62 בלבד כשנותרה דקה לסיום. סרביה הצליחה לאזן מהקו והשאירה כדור אחרון לישראל, אך גוט החטיא ושלח את המשחק להארכה עם 64:64.

המשחק הצמוד והלחוץ של סיום הרבע הרביעי נמשך גם בהארכה, כשרק נאור שרון היה מספיק קר רוח בהרכב הישראלי כדי להעניק יתרון עם ארבע נקודות מהירות, אבל רביץ' איזן ל-70:70 כשנותרו שתי דקות לסיום. גם כשמנקו החטיא, גוט ואדם אריאל היו שם כדי לתקן והעלו את ישראל ל-72:74, אך טייץ' הגבוה שוב השווה. מנקו הגיע ל-26 נקודות עם שלשה אדירה, ירמאז ענה לו מן העבר השני וישראל שוב החמיצה הזדמנות להכריע עם החטאות של גוט ושרון. 77:77 בתום ההארכה הראשונה.

גוט לא הפסיק להילחם גם בהארכה השנייה והעלה ל-77:79, כשהסרבים הרבו להחטיא וגינת עם ריבאונד מצוין העלה ל-79:82 עם 1:30 דקות על השעון. סרביה לא ויתרה וירמאז השווה עם שלשה אדירה, לפני שטייץ' סידר 82:84 לסרבים. מנקו שב לקחת אחריות ואיזן, אך ירמאז סיפק מנגד מהלך של סל ועבירה, החטיא מהקו והשאיר את הכדור אצל הסרבים ביתרון 84:86 ו-13 שניות לסיום. ירמאז דייק פעמיים ובצד השני שרון צימק ל-88:86, אולם לקליעות העונשין של נובאק כבר לא היה מענה בצד הישראלי. הפסד 90:86 מתסכל אחרי 50 דקות של מאבק עיקש.

קלעו לישראל: רפי מנקו 28 נקודות (8 ריבאונדים), נועם שרון 13 (6 אסיסטים ו-6 איבודים), גולן גוט 12, תומר גינת 10, איתי שגב 8, עידן זלמנסון 7, איגור קולשוב 5, אדם אריאל 3, רום גפן, חואקין שוכמן ומקסים קיקוס שותפו ולא קלעו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully