וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה הודיע: "אני נשאר במנצ'סטר סיטי"

הקשר החליט לשים קץ לשמועות שמעבירות אותו למועדונים אחרים. סוכנו: "מקווה שיחגוג עם ההנהלה את יום ההולדת הבא"

ג'ו אלן ליברפול מול יאיא טורה מנצ'סטר סיטי. Jan Kruger, GettyImages
" תענוג גדול להישאר". טורה/GettyImages, Jan Kruger

אחרי שקושר למעבר לקבוצה אחרת כל הקיץ לאחר ויכוחים רבים עם ההנהלה, והיום (שישי) אף נודע שהוא סרב להצעה מהיריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, יאיא טורה הודיע שהוא נשאר במנצ'סטר סיטי.

"היו הרבה ספקולציות לגבי בזמן האחרון, אבל הקבוצה תמיד הייתה טובה איתי ועם המשפחה שלי", כך אמר היום הקשר ושם סוף לשמועות. "אני תמיד אכבד את החוזה שלי ואשאר בקבוצה כל עוד זה אפשרי.

"אני נשאר בשביל האוהדים וכל מה שהם עשו בשבילי, גם הקבוצה עשתה בשבילי המון", נימק את ההחלטה. "אני צריך לומר שזה תענוג גדול להישאר ואמשיך להנות בסיטי גם בעונה הבאה.

"הכל בסדר עכשיו. היו הרבה ספקולציות של אנשים ששלחו אותי לכל מיני מקומות", סיפר על מה שעבר עליו בתקופה האחרונה. "אני חושב שאני צריך לעשות משהו בשביל האוהדים שאוהבים אותי, זה חשוב להשאיר אותם מרוצים ולהודיע להם שהקבוצה מתכוננת בצורה טובה לעונה הבאה".

גם הסוכן שלו, דימיטרי סלוק, הגיב על השמועות: "יש לו חוזה והוא יעבוד קשה גם בעונה הבאה כדי להיות השחקן הכי טוב בקבוצה. אני מקווה שכולם יהיו חברותיים עכשיו ושביום ההולדת הבא הם יחגגו ביחד".

טורה, הצטרף למנצ'סטר סיטי מברצלונה ב-2010 ובשנה שעברה חתם על חוזה שאמור להשאיר אותו במועדון עד 2017. הקשר עזר למועדון לזכות בשתי אליפיות וגביע אחד בשלוש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully