וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תפגוש את דינמו מוסקבה

מוקדמות הסיבוב השלישי של הליגה האירופית: אלישע לוי עשוי לפגוש את צ'רנומורץ. אסטרה/הפועל ת”א- לינפילד/א.י.ק

שחקני עירוני קרית שמונה עם גביע המדינה. ברני ארדוב
יפגשו שישה חברים מהסגל של נבחרת רוסיה. שחקני קרית שמונה/ברני ארדוב

אחרי הגרלת מוקדמות ליגת האלופות, עלתה על הבמה בניון שבשוויץ האחות הקטנה, הליגה האירופית, עם הגרלת הסיבוב השלישי של המוקדמות בהשתתפותן של שלוש הנציגות, הפועל תל אביב והפועל באר שבע שעדיין לא צלחו את הסיבוב השני, ועירוני קרית שמונה שמתחילה את דרכה בסיבוב השלישי. קרית שמונה תפגוש את דינמו מוסקבה, הקבוצה הרוסית החזקה, שעומדת בינה לבין הופעה בשלב הפלייאוף של המפעל. המשחק הראשון יתקיים ברוסיה ב-31 ביולי והגומלין אמור להיערך בישראל שבוע לאחר מכן.

הפועל באר שבע שהפסידה אתמול (חמישי) 2:1 ל-RNK ספליט, יודעת שאם היא תצליח להפוך את הפיגור בגומלין ותנצח, היא תתמודד מול צ'רנומורץ האוקראינית. המשחק הראשון יתקיים באוקראינה והגומלין יערך בארץ, אם אופ"א תאשר זאת.

הפועל תל אביב אמנם חטפה תבוסה כואבת בקזחסטן מול אסטנה 3:0, אבל אם האדומים יצליחו להתאושש ולהדהים בקפריסין את היריבה, הם יפגשו את המנצחת במפגש בין לינפילד הצפון אירית לסולנה השבדית. המשחק הראשון שנערך בצפון אירלנד הסתיים עם ניצחונה של לינפילד 0:1. בכל מקרה, אם הפועל תל אביב תעשה אל הבלתי ייאמן, המשחק הראשון אמור להתקיים בארץ, בהנחה שאופ"א לא תמנע את האירוח.

שחקן נבחרת רוסיה אלכסנדר קוקורין מאוכזב מול אלג'יריה. רויטרס
קבוצה שמפוצצת בכישרון. ז'ירקוב במדי הנבחרת/רויטרס

דינמו מוסקבה: שישה שחקנים בסגל נבחרת רוסיה

דינמו מוסקבה סיימה את העונה שעברה ברוסיה במקום הרביעי במרחק של 12 נקודות מצסק"א מוסקבה האלופה. את המועדון מהבירה מאמן סטניסלב צ'רצ'סוב בן ה-50 שהיה שחקן בנבחרת רוסיה וכמאמן הדריך בין השאר את ספרטק מוסקבה, טרק גרוזני ואמקאר פרם. בחודש אפריל האחרון הוא מונה לתפקיד כמאמנה של דינמו מוסקבה והחליף את דן פטרסקו. למועדון יש 11 אליפויות (ליגה סובייטית וליגה רוסית) ושבעה גביעים. כמו כן, דינמו מוסקבה סיימה כפיינליסטית ב-1972 בגביע מחזיקות הגביע.

בין השמות הבולטים בסגל של דינמו מוסקבה נמצאים מספר שחקנים בינלאומיים שייצגו את רוסיה במונדיאל: אלכסיי קוזלוב, ולדימיר גרנאט, איגור דניסוב, יורי ז'ירקוב, אלכסיי יונוב ואלכסנדר קוקורין.

מאמן קרית שמונה, ברק בכר, לא נבהל מתוצאות ההגרלה, ואומר: "למרות שקיבלנו את ההגרלה הכי קשה, אנחנו בהחלט מסוגלים לעבור אותם". שחקן בקבוצה הוסיף: "זו יריבה קשה במיוחד, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה. נקווה שהמשחק השני ישוחק כבר בישראל. אם נעשה תוצאה טובה בחוץ, הכול אפשרי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עוד יריבה קשה בדרך. אג'ידה/ברני ארדוב

צ'רנומורץ: חמישית בליגה, שלב 1/16 באירופה

צ'רנומורץ הגיעה בשנה שעברה למקום החמישי בליגה האוקראינית והייתה רחוקה ממאבק האליפות. את הקבוצה מאמן החל מ-2010 רומן הריורצ'וק שעבד בעבר בוונטספילס ובמטאלורג. הקבוצה מעולם לא זכתה באליפות וסיימה פעמיים כסגנית אלופה בשנות התשעים. הישג השיא שלה באירופה היה סגנות בגביע האינטרטוטו ב-2007. בעונה שעברה נעצרה הקבוצה בשלב 1/16 של הליגה האירופית ואף הגיעה לחצי גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully