וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עאהד עזאם ייצא למחנה האימונים

18.7.2014 / 12:25

ראובן עטר שוחח עם הקשר, שהחליט לצאת למרות שעדיין לא סוכם על שדרוג חוזהו. הקבוצה גברה 1:9 על קבוצת הנוער

מאמן הפועל חיפה ראובן עטר שוחח בימים האחרונים עם קשר הקבוצה עאהד עזאם וביקש ממנו לנסוע למחנה האימונים ולא להחרים אותו, והיום (שישי) בבוקר החליט הקשר לכבד את בקשתו של המאמן והודיע לו שרק בשל הבקשה שלו הוא ייצא למחנה האימונים בסרביה וזאת למרות שעדיין לא הושג סיכום על שדרוג שכרו.

עזאם, כידוע כועס על המועדון בשל המשכורת הנמוכה אותה קיבל, ורצה מאוד שלא לצאת למחנה. אלא שמאז פתיחת העונה הקשר התחבר מאוד לעטר וכעת הוא החליט שלא לפגוע במאמן ולצאת למחנה. עם זאת בסביבתו של הקשר מבהירים שהוא ונציגו גלעד קצב ימשיכו במשא ומתן לשדרוג חוזה כשתייתכן בהחלט שיהיו התפתחויות נוספות בהמשך בנושא זה.

עאהד עזאם הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא רצה לפגוע בקשר עם עטר. עאהד עזאם/אדריאן הרבשטיין

מי שגם כן ככל הנראה ייצא למחנה הוא הישאם כיוואן, שנמצא על סף סיכום רשמי על תנאיו ורק משהו דרמטי ימנע את הישארותו לעונה נוספת בחיפה. בקבוצה ייצאו מחר בלילה לסרביה ויערכו מחנה אימון בבלגרד, שם יפגשו את פ.ק רדניצקי ופרולטר נוביסאד המקומיות, פ.ק אופה מהליגה הראשונה ברוסיה ומלאדוסט הבוסנית. בחיפה מבינים שהמחנה חשוב מאוד גם לגיבוש הקבוצה, שכן היא שינתה פניה מאשתקד.

עוד לפני היציאה למחנה, ערכה היום הקבוצה הבוגרת משחק אימון מול קבוצת הנוער שהסתיים ב1:9 לשחקנים של עטר, כשאת השערים כבשו מהראן לאלה ואמיר אבו ניל שסיימו עם צמד כל אחד, החלוץ הקנדי החדש טוסיין ריקטס, הבלם החדש גל כהן, המגן שעלה מהנוער אורן ביטון והקשר שעלה גם כן מהנוער מקסים פלקוצ'נקו. אגב את השער לקבוצת הנוער כבש ענר שכטר אחיו הקטן של איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully