וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה הנוספת של עאהד עזאם: מוכר בפיצוציה

17.7.2014 / 14:58

לוואלה! ספורט נודע שקשר הפועל חיפה נאלץ לעבוד שעות נוספות בגלל המשכורת הנמוכה. שחקן: "מה אנחנו, סנדלרים?"

עאהד עזאם הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מה אנחנו, סנדלרים?". עאהד עזאם/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה תצא למחנה האימון בסרביה ביום ראשון עם סגל כמעט מלא, אלא שדווקא שניים משחקני הבית של הקבוצה - רועי שוקרני ועאהד עזאם - עשויים שלא להמריא יחד איתה. שוקרני לא מחזיק בחוזה לעונה הקרובה, למרות שהוא עורך אימונים עם הקבוצה מאז פתיחת האימונים.

שוקרני עדיין לא החליט אם לצאת למחנה, אך ייתכן שהקשר הצעיר לא ייצא למחנה האימונים בסרביה אם בחיפה לא יסגרו איתו את תנאיו. עזאם מחזיק בחוזה אך דורש שדרוג רציני ועשוי שלא לצאת למחנה האימונים.

בין עזאם לחיפה שוררת מתיחות גדולה כבר תקופה ארוכה סביב נושא השדרוג. לוואלה! ספורט נודע שהשחקן שמרוויח משכורת מהנמוכות בקבוצה נאלץ לעבוד בעבודה נוספת אחרי האימונים בפיצוציה בשפרעם כדי לפרנס את עצמו. שחקנים בחיפה נדהמו לשמוע את החדשות. "לא יכול להיות ששחקן הרכב ייאלץ לעבוד בעוד עבודה", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "מה אנחנו, ליגה של נגרים וסנדלרים? הקבוצה חייבת לדאוג לעאהד. הרי אם קבוצה תרצה לקנות אותו יואב יבקש לפחות מיליון שקל, אז איך הגיוני שהשכר שלו הוא נמוך כל כך?". גורם במועדון אמר כי "אנחנו נמצאים כרגע במו"מ לשדרוג חוזהו של השחקן".

שחקן הפועל חיפה, רועי שוקרני. אדריאן הרבשטיין
גם הוא בספק למחנה האימונים. שוקרני/אדריאן הרבשטיין

עזאם עצמו מחכה עדיין להחלטה. השיקול העיקרי שלו הוא ההערכה הרבה שהוא רוחש לראובן עטר והרצון שלו לא לפגוע במאמן, אלא שהשחקן עצמו כבר הבהיר שהוא שוקל ברצינות שלא להגיע למחנה.

עוד שחקן שככל הנראה לא ייצא למחנה הוא החלוץ אלי אלבז, שביקש לעזוב את הקבוצה ולעבור לליגה הלאומית. אלבז ממשיך להתאמן עם הפועל חיפה אך ככל הנראה יעזוב ולא ייצא למחנה.

לעומתם, הישאם כיוואן קרוב לסיכום תנאיו ויצא ככל הנראה למחנה, למרות שגם איתו עשויות להיות התפתחויות. הבעלים יואב כץ זוכה למחמאות על החיזוק שהביא לקבוצה, ועל הוזלת מחירי המינויים. גורם בחיפה אמר: "כל הקיץ כולם ביקרו והשמיצו את יואב, אבל בסופו של דבר נחתו כאן כמות של שחקני רכש שלא נחותה כמעט מאף קבוצה אחרת. הגיעו זרים לא זולים וישראלים שהמאמן רצה לראות. אז לפעמים אפשר גם לפרגן קצת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
קרוב לסיכום. כיוואן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully