וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה מעוניינת לצרף את מורן רוט

18.7.2014 / 10:22

הגארד הוותיק עשוי לחזק את הקבוצה של מולי קצורין שמחפשת אחר שחקן מנוסה. גל חלמיש צפוי להצטרף, גם יותם שירן מועמד

מורן רוט שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
ינדוד לאיזור חיוג 09? מורן רוט/קובי אליהו

אחד הישראלים הבולטים שנותרו בשוק השחקנים הוא מורן רוט, שהוביל בעונה החולפת את מכבי חיפה לגמר הפלייאוף, ואם לא יקרה שינוי קיצוני, הוא לא ימשיך במדים הירוקים. בתחילת הקיץ עוד שוחח רוט עם ראשי הפועל ירושלים על אפשרות חזרה ומעבר עם דני פרנקו, אך כעת מסתמן שהאדומים יצרפו את בר טימור ששוחרר מאלבה ברלין.

מי שהפכה להיות המועמדת המובילה לקלוט את רוט היא בני הרצליה של מולי קצורין, שמחפשת אחר רכז ישראלי מוביל, לאחר שהוחלט לא להמשיך עם אבי בן שימול שקרע את הרצועה הצולבת במהלך העונה שעברה. אנשי הקבוצה כבר שוחחו עם רוט על האפשרות שיצטרף, ובסביבתו של השחקן לא פסלו את האפשרות. כמו כן אמרו מקורביו של השחקן כי הם מאמינים שהוא לא יועמד לדין על העובדה שלא התייצב לאימוני נבחרת ישראל, וגם אם יועמד לדין, הוא לא יוענש.

הסגל של בני הרצליה לעונה הקרובה כולל את שלושת הצעירים המוכשרים של המועדון אבירם זליקוביץ', עוז בלייזר ועידן זלמנסון. שחקן נוסף שצפוי להצטרף לקבוצה הוא הגארד של הפועל עפולה בעונה החולפת גל חלמיש, שכבר נפגש עם ראשי המועדון. בהרצליה מעוניינים לצרף שחקן נוסף בעמדות הפורוורד ואחד השמות שעלו הוא יותם שירן, ששיחק בשנים האחרונות בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully