וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: איתי שגב סיכם עקרונית

18.7.2014 / 9:41

הפורוורד המוכשר (19, 2.04) של נבחרת העתודה ומכבי תל אביב ינסה את מזלו בקבוצה הצפונית. גם בן אלטיט קרוב לסיכום

הפועל גלבוע/גליל סיכמה עקרונית הלילה (בין חמישי לשישי) את תנאיו של פורוורד נבחרת העתודה איתי שגב והוא צפוי להצטרף לקבוצה באופן רשמי לאחר חזרתו מאליפות אירופה במהלך השבוע. בשגב הייתה מעוניינת גם עירוני נס ציונה, אך העובדה שאור סולומון חתם בקבוצה טירפדה את המהלך. בקבוצה קרובים לצרף גם את בן אלטיט, שכמו שגב, מחזיק בחוזה ארוך טווח במכבי תל אביב.

איתי שגב שחקן הפועל חולון. ניב אהרונסון
יחזור לבית חדש אחרי אליפות אירופה. איתי שגב/ניב אהרונסון

שגב (19, 2.04) שיחק בנבחרות הצעירות של ישראל כבר מגיל 15, אחרי שהגיע בכיתה י' לאקדמיה של איגוד הכדורסל. בגיל 17 יצא מהאקדמיה וחתם על חוזה ל-5 שנים במדי מכבי תל אביב בה שיחק 8 משחקים בעונת 2012/13. בקיץ שעבר רשם 10 נקודות ו-7.2 ריבאונדים באליפות אירופה לנוער דרג ב'. העונה שיחק בהפועל חולון וב-24 משחקים רשם 1.4 נקודות ו-1.5 ריבאונדים. כאמור, הקיץ הוא חלק מנבחרת העתודה שתשחק הערב ברבע גמר אליפות אירופה ובשבעה משחקים רשם 6.1 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע.

גלבוע/גליל, אותה יאמן העונה לראשונה ברק פלג, התחמשה עד כה הקיץ בגארד עודד ברנדווין והשאירה את נמרוד טישמן לעונה רביעית. בקבוצה סיכמו גם על צירופו של שחקן נבחרת העתודה רפי מנקו בהשאלה מהפועל ירושלים, וגם העסקה הזאת אמורה להסגר במהלך השבוע הבא. כמו כן ימשיך בקבוצה הקלע הצעיר של נבחרת העתודה חואקין שוכמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully